کد خبر : 994388 | 10 آذر 1391 ساعت 11:37 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی استعفای رمضان‌بیگی در جلسه آینده

دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: بررسی استعفای مدیرعامل باشگاه صبا در جلسه آینده هیئت مدیره مطرح می‌شود.

بررسی استعفای رمضان‌بیگی در جلسه آینده
عباس جهان‌بینی در خصوص استعفای مجتبی رمضان ‌بیگی مدیرعامل باشگاه صبای قم عنوان کرد: پس از جدایی گل محمدی و آمدن مرفاوی از لحاظ روحی و روانی و مدیریتی عملکرد خوبی داشتیم اما در مسئله نتیجه‌گیری و گل‌زنی تیم ما مشکل داشت. در خط حمله با مشکل مواجه هستیم و می‌بینید که اکثر گل‌های صبا را مدافعان و هافبک‌ها می‌زنند.
وی با اشاره به تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلات چند باره لیگ تأثیرات منفی روی تیم گذاشت و روند ما را تحت‌الشعاع قرار داد. همچنین برخی آسیب‌دیدگی ها هم وجود داشت. آرام‌طبع در بازی دوم مصدوم شد و پزشکان در ابتدا گفتند نیاز به سه ماه‌ استراحت دارد اما پس از آن گفتند که باید جراحی شود. متأسفانه این موضوع پس از سه ماه مشخص شد. در این بین دو سه بازیکن دیگر نیز دچار آسیب‌دیدگی شدند.
عضو هیئت مدیره باشگاه صبای قم تصریح کرد: بازی با راه‌آهن شرایط خوبی داشتیم و موقعیت‌هایی را خلق کردیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. شب قبل از بازی من، دهناد، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در جمع بازیکنان حاضر شدیم و اعلام کردیم که شرایط باشگاه‌های مختلف از لحاظ مالی خوب نیست و صبا هم از این موضوع خارج نیست.
وی ادامه داد: بازیکنان تلاش خود را انجام دادند اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. رمضان بیگی در این مدت تحت فشار بود. با وجود اینکه هیئت مدیره حمایت خود را از او اعلام می‌کند و همچنین بیش از یک ماه نیست که حکم مدیرعاملی او صادر شده است او تصمیم گرفت در شب بازی کناره‌گیری خود را اعلام کند.
جهان‌بینی افزود: روز گذشته جلسه هیئت مدیره برگزار شد و رمضان‌بیگی اصرار بر کناره‌گیری داشت. اعضا هم نظرات او را شنیدند و قرار شد در جلسه آینده درباره این استعفا تصمیم‌گیری انجام شود.
وی درباره اینکه پیش از استفعا رمضان‌بیگی با او صحبت کرده است به خبرنگار فارس گفت: رمضان‌بیگی یک هفته پیش آمد و به من گفت خسته شده‌ام و احتمال دارد در بازی برابر راه‌آهن کناره‌گیری کنم اما به او پیشنهاد دادم دست نگه دارد تا در جلسه هیئت مدیره این موضوع را مطرح کند، اما او پس از بازی استعفای خود را اعلام کرد.
وی درباره مشکلات صبا و علت خستگی رمضان‌بیگی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره هیچ دخالتی در امور اجرایی تیم ندارند بلکه نگاه حمایتی و نظارتی دارند. قبول دارم که ما محدودیت‌های مالی داریم و شاید یکی از علت‌های استعفای رمضان‌بیگی این موضوع بوده اما مسائل دیگری هم وجود داشته است. همچون اینکه او کارمند آموزش و پرورش است و باید در هفته 4، 5 بار در کلاس حاضر شود این موضوع اجازه نمی‌دهد تا او تمام مدت در کنار بازیکنان باشد ضمن اینکه عدم نتیجه‌گیری هم نمی‌تواند عاملی باشد تا رمضان‌بیگی به این نتیجه رسیده باشد. در کل او ارزیابی‌های خود را کرده و اعلام کرد با کناره‌گیری دست باشگاه را باز می‌گذارد. این موضوع در جلسه هفته اینده هیئت رئیسه بررسی می‌شود.

دیدگاه‌ها