کد خبر : 999086 | 29 دی 1391 ساعت 12:30 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از چهار هفته

محرومیت مدافع صبا بخشیده شد

تکلیف مدافع خاطی صبای قم بعد از چهار هفته مشخص شد و این بازیکن می‌تواند از دیدار هفته بیست و دوم در ترکیب صبای قم به میدان برود.

محرومیت مدافع صبا بخشیده شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تکلیف بازیکن خاطی تیم فوتبال صبا را مشخص کرد و این بازیکن که مجید حیدری مدافع بلند قامت تیم فوتبال صبای قم است می‌تواند از بازی هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر فوتبال برابر فجر شهید سپاسی شیراز، تیمش را همراهی کند.
به گزارش فارس،در آستانه دیدارهای هفته پنجم نیم فصل دوم رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس خبر بازگشت بازیکن کلیدی و اصلی صبای قم به ترکیب این تیم موجب شد تا صبایی‌ها با خیالی آسوده به پیروزی در مقابل فجر سپاسی بیاندیشند.
مجید حیدری روز سی‌ام آذر ماه در بازی حساس صبای قم با تیم فوتبال ابومسلم مشهد در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ترکیب اصلی صبا به میدان رفت و در حالی که صبا این بازی را باخت و از جام حذفی کنار رفت، محرومیتی سنگین نیز گریبان حیدری را گرفت.
حیدری در نیمه دوم وقت‌های تلف شده این بازی و در حالی که صبای قم با نتیجه دو بر یک از میزبان خود عقب بود، در یک صحنه حساس بر روی دروازه تیم فوتبال ابومسلم مشهد مشت محکمی به صورت غلامعلی‌تبار مدافع تیم فوتبال ابومسلم مشهد کوبید.
این صحنه از دید داور مسابقه صبای قم و ابومسلم مشهد پنهان نماند و داور بلافاصله بازیکن خاطی صبای قم را جریمه کرد و این بازیکن از زمین بازی اخراج شد تا صبای قم 10 نفر این بازی را با شکست و حذف از جام حذفی به پایان برساند.
بعد از این بازی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله رای خود را در خصوص برخورد شدید مجید حیدری مدافع صبای قم با بازیکن تیم ابومسلم مشهد اعلام کرد و حیدری را تا اطلاع ثانوی از همراهی صبای قم در تمام بازی‌های رسمی فوتبال محروم کرد.
مسئولان باشگاه صبای قم بلافاصله بعد از اعلام این رای در پیگیری‌های مستمر با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار بخشش بازیکن خود و بازگشت وی به ترکیب صبای قم شدند و در نهایت این اتفاق با نظر مساعد کمیته انضباطی و بخشش حیدری رخ داد.
بدین ترتیب در حالی که صبای قم مرتضی کاشی را در دیدار حساس هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به همراه ندارد، مجید حیدری با پیراهن شماره 20 در این دیدار به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها