کد خبر : 1624655 | 27 تیر 1398 ساعت 12:40 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حضور تریپیر در تمرین اتلتیکو مادرید(عکس)

کایرن تریپیر که دیروز رسماً از تاتنهام به اتلتیکو پیوست، در جلسه تمرینی اتلتیکو شرکت کرد و با استقبال گرم هم‌تیمی‌های جدیدش روبرو شد.

اولین حضور تریپیر در تمرین اتلتیکو مادرید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کایرن تریپیر، ستاره انگلیسی دیروز با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 20 میلیون پوند رسماً به باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید پیوست تا اولین انگلیسی‌ای باشد که بعد از 95 سال در اتلتیکو مادرید بازی می‌کند. تریپیر سپس در اولین جلسه تمرینی خود با بازیکنان اتلتیکو شرکت کرد و در بدو ورود با استقبال گرم هم‌تیمی‌های جدیدش روبرو شد.

 

1420226

 

تریپیر بعد از چهار سال بازی در تاتنهام که باعث شد به تیم ملی بزرگسالان انگلیس نیز راه یابد به درخواست دیگو سیمئونه راهی اتلتیکو مادرید شد. گفته می‌شود یوونتوس و ناپولی هم خواهان جذب این مدافع انگلیسی بوده‌اند.

 

1420230

 

کایرن تریپیر در بدو ورود به جلسه تمرینی اتلتیکو با استقبال گرم بازیکنان این تیم روبرو شد. بازیکنان اتلتیکو برای خوشامدگویی به تریپیر یک تونل افتخار انسانی درست کردند و در زمان عبور ستاره انگلیسی از این تونل به روشی خاص و با کوبیدن به پشت او به هم‌تیمی جدیدشان خوشامد گفته و در اولین جلسه حضور او در تمرین اتلتیکو دقایق شادی برایش رقم زدند.

 

1420231

 

تریپیر بعد از این جلسه تمرینی پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و نوشت:" از همه هواداران تاتنهام در سراسر دنیا متشکرم. شما بی‌نظیرید. تاتنهام و من با حمایتهای شما موفق شدیم و شک ندارم با استادیوم جدید و هوادارانی مثل شما، تاتنهام روزهای هیجان‌انگیزی در پیش دارد. برای همه تاتنهامی‌ها بهترین آرزوها را دارم".

 

1420227

 

1420228

 

 

دیدگاه‌ها