کد خبر : 1615408 | 12 خرداد 1398 ساعت 22:40 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و تعیین شرط بازگشت به دنیای مربیگری

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق منچستریونایتد، در مورد اهداف آتی خود در عرصه مربیگری صحبت کرد.

مورینیو و تعیین شرط بازگشت به دنیای مربیگری


به گزارش "ورزش سه"، در حال رسیدن به تابستان و آغاز فصل نقل و انتقالات هستیم و هنوز هیچ تیمی برای عقد قرارداد با مورینیو با وی به توافق نرسیده است، اما این سرمربی پرافتخار پرتغالی مدعی شد عجله ای برای بازگشت به دنیای مربیگری ندارد و سرمربی تیمی خواهد شد که آنجا خوشحال باشد.

 

مورینیو گفت: "اهداف من در دنیای مربیگری؟ کسب قهرمانی در پنجمین کشور در فوتبال اروپا و همچنین فتح لیگ قهرمانان برای سومین بار در طول دوران مربیگری ام است اما من تنها هدایت تیمی را بر عهده خواهم گرفت که پروژه اش من را برای کسب موفقیت متقاعد کرده باشد.

 

1406797

 

من می خواهم خوشحال و نه لزوما برنده باشم. من علاقه دارم از کارم رضایت داشته باشم و نمی خواهم بدون این که متقاعد شوم هر پیشنهادی را قبول کنم و این موضوعی است که من همیشه به آن فکر کرده ام.

 

به همین دلیل است که اگر امروز تیمی به من گفت که هیچ شرایطی برای قهرمان شدن وجود ندارد، اما ما می خواهیم شما شرایطی را برای ما ایجاد کنید، این پیشنهاد را ارزیابی خواهم کرد.

 

بنابراین در شرایط فعلی کاملا آرامش خودم را حفظ کرده ام و می دانم اگر این پیشنهاد امروز نرسد، فردا خواهد رسید اما اگر جایی که می روم خوشحالم نکند، پاسخم به آن تیم منفی خواهد بود."

دیدگاه‌ها