کد خبر : 1209484 | 24 اسفند 1393 ساعت 16:47 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

10 نفره نمی‌شدیم پرسپولیس را می‌بردیم

درویشی: امسال هم تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم

بازی پرسپولیس و نفت‌مسجدسلیمان هنوز هم حرف و حدیث های خاص خودش را دارد و گویا بازیکنان این دو تیم ول کن یکدیگر نیستند.

درویشی: امسال هم تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم
به گزارش "ورزش سه"، رضا درویشی در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم نه تنها در این بازی که مساوی شد بلکه در بازی های استقلال و تراکتور می‌ توانستیم برنده باشیم. البته در نیمه اول بازی پرسپولیس بد کار کردیم و آن هم به خاطر گرما بود اما نیمه دوم خیلی بهتر شدیم خدا کمک کرد ما گل زدیم و بازی مساوی شد و اما با برد هم می‌ توانستیم بیرون بیایم مگر اینکه10 نفره نمی‌ شدیم.

او در مورد صحبت هایی که پرسپولیسی ها در مورد تماشاگران مسجدسلیمانی می‌ کنند ادامه داد: اینکه می‌گویند سنگ پرتاب شده درست است. بالاخره ممکن است بین 10 هزار تماشاگر یک نفر از این کارها بکند و یک سنگی هم آن وسط بیاندازد اما پرسپولیسی ها نباید به خاطر این حرکت بگویند یک قوم بی فرهنگ هستند. چطور قبل از این بازی همه راضی بودند تراکتوری ها که به اینجا آمدند کلی از تماشاگران ما تعریف کردند. من فکر می‌ کنم عصبانیت سرخپوشان بعد از بازی به خاطر این بود که آنها فکر می‌ کردند بازی با ما لغو می‌ شود اما نشد، بنابراین ناراحتی قبلی داشتند.

این بازیکن در پایان در مورد اینکه چقدر به ماندن نفت‌مسجدسلیمان در لیگ امیدوار است افزود: ما تمام تلاشمان را می‌ کنیم، پارسال خیلی ها می‌ گفتند تیم بالا نمی‌ آید اما باز هم من تا لحظه آخر ناامید نشدم. امسال هم خیلی ها می‌گویند تیم می‌ افتد اما باز هم ما امیدوار به ماندن هستیم. 3، 4 بازی خانگی داریم که برای ما حکم 6 امتیاز دارد، بخصوص مقابل راه‌آهن و استقلال‌خوزستان که کار حساسی داریم. ما باید از امتیاز میزبانی مان استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها