کد خبر : 1243159 | 06 خرداد 1394 ساعت 18:47 | 91.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران موش آزمایشگاهی AFC شده!

حضور تیم ملی در ترکمنستان برای بازی دور مقدماتی انتخابی جام جهانی با حرف و حدیث فراوانی همراه شده است.

ایران موش آزمایشگاهی AFC شده!
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می‌شود با توجه به امکانات این کشور، تیم ملی شرایط دشواری برای رویایی با ترکمنستان در پیش خواهد داشت، گمانه‌زنی‌ها درباره آن و شرایط میزبانی این کشور به اوج خود رسید. در این باره گفته می‌شود ایران که اولین تیمی است که به عشق‌آباد می‌رود تا برابر ترکمنستان را برگزار کند به نوعی مشخص کننده میزان آمادگی این کشور برای دیدارهای آینده‌اش در مسیر انتخابی جام جهانی خواهد شد.
افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی در این باره اینطور توضیح می‌دهد: ما 19 خرداد با پرواز چارتر به ازبکستان می رویم. 21 خرداد با تیم ملی این  کشور بازی می کنیم و 24 خرداد به ترکمنستان می رویم. ما دنبال این هستیم که در خود عشق آباد مسابقه بدهیم. آخرین خبر این است که عشق آباد مورد تایید AFC واقع شده است. ما به نوعی موش آزمایشگاهی شده ایم و قرار است به شهری برویم که 600 کیلومتر از پایتخت دور است. بحث اسکان و ویزا از دیگر مسائل و مشکلات است. احتمالا با چارتر به ترکمنستان می رویم و  خیلی خوب می شود اگر پروازمان در شهر عشق آباد به زمین بنشیند.
وی درباره هزینه‌های تیم ملی نیز اینطور توضیح داد: نصف هزینه های رفتن ما به ازبکستان با فدراسیون است و هزینه های ما در ازبکستان به عهده فدراسیون این کشور است. هزینه سفرمان از ازبکستان به ترکمنستان بر عهده ترکمنستان و هزینه بازگشتمان از ترکمنستان بر عهده فدراسیون کشورمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها