کد خبر : 1256508 | 10 مرداد 1394 ساعت 13:00 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز تیم نشدیم

تونی: با بشکن نمی توانم تیم را آماده کنم

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی در مورد ناهماهنگی تیمش در بازی اول حرف های جالبی زد.

تونی: با بشکن نمی توانم تیم را آماده کنم
به گزارش "ورزش سه"، تونی اولیویرا که بعد از بازی به خاطر تحریم خبرنگاران در کنفرانس شرکت نکرد در مورد شرایط تیمش در این بازی گفت: نفت تیمی بود که در مقابلش بازی کردیم، این تیم در آخرین بازی لیگ مقابل ما بازی خوبی انجام داد و قدرتمند بود.آنها با کمترین تغییرات به مصاف ما آمده بودند ولی ما تغییرات زیادی داشتیم و آنطور که باید بازی خوبی ارائه نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ناهماهنگی تیمش را عامل اصلی این تساوی دانست و گفت: ما بازیکنانی داریم که چند ماه از میادین دور بودند و بقیه بازیکنان هم بیشتر از 10-12 جلسه بیشتر تمرین نکرده بودند. ما خیلی کار داریم تا یک تیم شویم و راه درازی را در پیش داریم.همانطور که گفتم نفت تغییر چندانی نکرده بود و بازی خوبی را هم در مقابل ما به نمایش گذاشت. به آنها هم تبریک می‌گویم ولی ما هم از بازی قبلی که مقابل آنها انجام دادیم فقط فرید کریمی را در ترکیب داشتیم.ساختن یک تیم زمان می‌برد. بازیکن خوبی در اختیار داریم ولی هنوز یک تیم نشده‌ایم. بازیکنان خارجی هم که به ما ملحق شدند تمرینات کمی را با ما انجام دادند و با یک بشکن زدن! نمی‌شود آنها را باهم هماهنگ کرد.

باید بگویم در این بازی موقعیت‌های خوبی بوجود آودیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. البته نقاط ضعفی هم داریم که باید برطرف کنیم ولی در کل بازی ضعیفی شاهد بودیم.

دیدگاه‌ها