کد خبر : 1262929 | 05 شهریور 1394 ساعت 15:59 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از تعطیلات تراکتور واقعی را می بینید

ایران پوریان: کاش سه امتیاز را می گرفتیم

تراکتورسازان که در چند هفته اخیر لیگ نتایج قابل قبولی به دست نیاوردند نتواستند استقلال خوزستان را در تبریز از پیش رو‌بردارند.

ایران پوریان: کاش سه امتیاز را می گرفتیم
به گزارش "ورزش سه" محمد ایران پوریان در مورد دیدار با استقلال خوزستان گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت نیمه اول پایاپای بود و هر دو تیم خوب نبودند اما نیمه دوم توپ و میدان در اختیار ما بود و‌ توانستیم به حریف فشار بیاوریم و سیستم بازی ما به ۴_۴_۲ لوزی تبدیل شد و روند بازیمان بهتر شد مب توانستیم به گل برسیم و سه امتیاز را بگیریم.

او درمورد اتمام مصدومیتش و بارگشت به ترکیب ادامه داد: خیلی خوشحال شدم بعد از دو هفته مصدومیت در ترکیب اصلی قرار گرفتم اما دوست داشتم حضورم تاثیرگذار باشد و تیم ببرد من سعی کردم به تراکتورسازی کمک کنم.

کاپیتان سرخ پوشان تبریز درمورد دلیل عدم نتیجه گیری تراکتور در هفته های اخیر نظرش را اینگونه بیان کرد: من همان اول هم گفتم هماهنگ شدنمان زمان بر است چون کلی بازیکن جدید به تیم اضافه شدند و برای اینکه به تیم تبدیل شویم و به شرایط آرمانی برسیم طول می کشد امیدوارم همه بعد از تعطیلات شاهد یک تراکتور متفاوت باشند.

این بازیکن در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ‌ بخاطر تیم ملی گفت: صد درصد این مسئله به نفع تیم تراکتورسازی است و ما می توانیم به شرایط آرمانی برسیم .

ایران پوریان در مورد شعار هواداران علیه مدیرعامل و اینکه مقصر نتیجه نگرفتن تراکتور عباسی است یا خیر افزود: همه در این موضوع دخیل هستند ولی هواداران باید صبور باشند تا تراکتور واقعی را ببینند همیشه گفته ام طرفداران همیشه برای ما سنگ‌ تمام گذاشته اند و با حضورشان باعث قوت قلب شدند قول می دهیم رفته رفته تراکتور بهتر شود.

دیدگاه‌ها