کد خبر : 1274549 | 21 مهر 1394 ساعت 08:43 | 8.8K بازدید | 9 دیدگاه

دوست دارم کارم را ادامه دهم

باوئرمن: از کار کردن با بازیکنان ایران لذت می‌برم

سرمربی تیم تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی ایران به خاطر بازی‌های که ارائه کردند باید به خودشان افتخار کنند.

باوئرمن: از کار کردن با بازیکنان ایران لذت می‌برم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی در مورد تیم ملی ایران و سرمربی آلمانی آن نوشت: تیم ملی بسکتبال ایران و بازیکنان این تیم همچنان از کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا ناراحت و ناامید هستند. برای تیمی مثل ایران که در 4 دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا 3 بار قهرمان شده و بازیکنان با تجربه و توانمندی در اختیار دارد تنها عنوان قهرمانی می‌توانست بازیکنان و کادر فنی را راضی کند.

دیرک باوئرمن که قراردادش با فدراسیون بسکتبال ایران تمام شده، معتقد است که تیم ایران همچنان شانس صعود به المپیک 2016 ریو را دارد. او گفت: ما در آسیا سوم شدیم ولی من مطمئن هستم این تیم پتانسیل کسب سهمیه المپیک را دارد. 3 تورنمنت در سال آینده برگزار می‌شود و در هر تونمنت 6 تیم حضور دارند که تیم قهرمان به المپیک می‌رسد، از این رو نباید ناامید باشیم.

در تیم ایران بازیکنانی مثل صمد نیکخواه بهرامی که در تیم ستاره‌های مسابقات قهرمانی آسیا هم انتخاب شد، سابقه قهرمانی قاره و حضور در المپیک را دارد. او در بازی رده‌بندی که به پیروزی 68 بر 63 ایران مقابل ژاپن انجامید به تنهایی 35 امتیاز کسب کرد.

سرمربی آلمانی تیم ملی ایران گفت: حامد آفاق را در بازی با کره جنوبی به خاطر مصدومیت از دست دادیم. جواد داوری هم مقابل چین دچار آسیب‌دیدگی شد. از دست دادن این 2 بازیکن کلیدی،‌ مشکل اصلی ما بود ولی ما تمام تلاش خودمان را به کار گرفتیم و من از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم.

باوئرمن اعتقاد دارد که خود و شاگردانش برای ارائه بازی‌های بهتر نیاز به زمان دارند. همچنین بازیکنان تیم ملی ایران به خاطر بازی‌های که ارائه کردند باید به خودشان افتخار کنند.

این مربی در مورد ادامه همکاری با فدراسیون بسکتبال ایران گفت: قرارداد من با ایران تمام شده اما خیلی دوست دارم کارم را ادامه دهم چون من بازیکنان خوبی در اختیار دارم که از کار کردن با آنها لذت می‌برم. ادامه کار به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برای من باعث افتخار است.

دیدگاه‌ها