کد خبر : 1282870 | 25 آبان 1394 ساعت 18:12 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ESPN

ژاوی: فکر می کردم فان خال یک احمق است

ژاوی اولین بازی خود با پیراهن تیم اول بارسلونا را زمانی انجام داد که هدایت این تیم بر عهده لوئیس فان خال بود.

ژاوی: فکر می کردم فان خال یک احمق است
به گزارش "ورزش سه"، فان خال فصل 1997-1998 به عنوان مربی بارسلونا برگزیده شد و در مقطع اول حضورش در این تیم موفق شد دو لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرکاپ اروپا را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

ژاوی که پس از گذشت 17 سال، سرانجام تابستان امسال از بارسا جدا و به السد قطر پیوست، در مورد فان خال که هم اکنون هدایت منچستریونایتد را بر عهده دارد به ESPN گفت:" بعد از دو روز حضور در تمرینات لوئیس فان خال، به خودم گفتم این دیگر چه احمقی است اما بعد از یک هفته به این نتیجه رسیدم که او سرمربی شایسته ای برای بارسلونا خواهد بود و او در نزد من به یک شخصیت محبوب بدل شد.

فان خال انسان خوبی است و یک تمرین دهنده بزرگ. او شخصیت قدرتمند و قوی ای دارد. او را در یونایتد بسیار آرام تر از بارسلونا و بایرن مونیخ می بینم. شاید فشارها در لیگ برتر و یونایتد کمتر است.
فان خال یک مربی صریح است که از بازیکنانش حداکثر انتظار را دارد و با آنها صادقانه برخورد می کند. او شاگردانش را به بالاترین سطح بازیشان می رساند."

ژاوی در مورد مشکلات بین فان خال و ویکتور والدس گفت:" هر دو، انسان هایی با شخصیت بالا و با کاراکتر قوی هستند و امیدوارم هر چه زودتر راه حلی برای مشکلاتشان پیدا شود."

دیدگاه‌ها