کد خبر : 1283829 | 29 آبان 1394 ساعت 21:16 | 56.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین تیم ملی هندبال در برابر قطر

تیم ملی هندبال کشورمان در چهارمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک 2016 برابر قطر شکست خورد.

شکست سنگین تیم ملی هندبال در برابر قطر

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، تیم ملی هندبال کشورمان در چهارمین و حساس ترین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک 2016 از ساعت 19:30 در ورزشگاه الدحیل دوحه برابر قطر میزبان به میدان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه 32 بر 17 شکست خورد.

هر دو تیم امروز با 15 بازیکن به میدان رفتند و ایران الله‌کرم استکی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت. قطری ها بدلیل محرومیت هانی کاخی، گوش راست قدرتمند و سریع خود که در بازی با عربستان با کارت قرمز و گزارش داوران مواجه شد طبق قانون IHF اجازه حضور در این دیدار را نداشت.این در حالیست که شب گذشته تیم قطر درخواست جایگزینی دانیل کاپته باریکن کوبایی الاصل خود به جای هانی کاخی را به کمیته فنی داد که این تعویض از مورد قبول کمیته فنی قرار نگرفت اما امروز نام این بازیکن کوبایی در لیست تیم قرار گرفت.

تیم قطر نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد وبه جز حامد مددی که متولد قطر است سایر بازیکنان این تیم در کشورهای دیگر متولد و تابعیت قطر را برای حضور در تیم ملی این تیم گرفته اند.

ژری اوپاوا و پاول والک از جمهوری چک قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. عمر المرزوقی از امارات هم ناظر ارشد این دیدار بود.

عرفان اسماعیلاجیچ برای این دیدار شاهو نصرتی، پویا نوروزی‌‌نژاد، میلاد مسائلی، مجتبی حیدرپور، سعید برخورداری، سجاد استکی و علیرضا موسوی را به میدان فرستاد.

در ابتدای نیمه اول تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر صفر از حریف پیش افتاد اما در ادامه قطری ها بازی را به تساوی کشاندند. سعید برخورداری یک پنالتی را برای ایران گرفت و مانع از باز شدن دروازه ایران شد اما در ادامه بازیکنان ایران در حمله ناکام بودند و قطری‌ها موفق شدند با ضد حمله از ایران پیش بیفتند و در ادامه نیز اختلاف امتیاز خود را افزایش دهند و این نیمه 16 بر 8 به سود قطر به پایان رسید.

در نیمه دوم قطری‌ها باز هم حملات خود را روی دروازه ایران افزایش دادند و در نهایت با نتیجه 32 بر 17 به برتری رسید.

قطر با 4 پیروزی برابر ازبکستان، ژاپن، عربستان و ایران 8 امتیازی شد و صعود خود را قطعی کرد.

تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خو برابر قطر در بازی‌های آسیایی کره جنوبی با نتیجه 25 بر 21 شکست خورده بود.

تیم ملی هندبال کشورمان در بازی نخست خود در این رقابت‌ها با نتیجه 39 بر 31 برابر عمان به برتری دست یافت، سپس ازبکستان را با نتیجه 33 بر 18 از پیش رو برداشت، در ادامه نیز ایران برابر ژاپن با نتیجه 31 بر 27 به پیروزی رسید تا مسیر خود را برای صعود به دور بعد را هموارتر کند.

ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها با عمان، قطر، عربستان، ژاپن و ازبکستان همگروه هستند.

تیم ایران در آخرین دیدار خود در این گروه یکشنبه، اول آذرماه از ساعت 19:30 برابر عربستان به میدان می‌رود.

تیم قهرمان در این رقابت‌‌ها به صورت مستقیم راهی المپیک ریو خواهد شد و تیم‌های دوم و سوم باید در مسابقات بین قاره‌ای با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رو‌به‌رو شوند.

دیدگاه‌ها