کد خبر : 1288597 | 21 آذر 1394 ساعت 14:16 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

فصل بعد خانه به خانه را در لیگ برتر می‌بینید

ماجدی:ریسک‌های قلعه‌نویی جواب می‌دهد

میرشاد ماجدی مدیر تیم خانه به خانه بابل معتقد است که این تیم استحقاق آن را دارد تا به عنوان نماینده بابا به لیگ برتر صعود کند.

ماجدی:ریسک‌های قلعه‌نویی جواب می‌دهد
ماجدی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من مدتی به عنوان سرپرست در کادر فنی استقلال در کنار امیر قلعه‌نویی کار کردم و او را به خوبی می‌شناسم. فکر می‌کنم آنچه که امیر قلعه‌نویی را از بقیه مربی‌ها متمایز می‌کند، علاقه‌مندی او به ریسک کردن است و معمولاً در ریسک‌هایش هم موفق می‌شود. همین نترس بودن و قدرت بالای پیش‌بینی امیر قلعه‌نویی است که او را از بقیه مربی‌ها متمایز می‌کند. حالا که ما در جایی دیگری مشغول هستیم، برای دوست و رفیق قدیمی‌ام آرزوی موفقیت دارم البته باید بپذیریم که امیر کار بسیار سختی در تبریز دارد.

او ادامه داد: من در حال حاضر در کنار تیم خانه به خانه هستم و فکر می‌کنم بد از سال‌ها این فصل شرایطی رخ‌داده که تیم بتواند به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند و مازندران هم یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.

وی افزود: از آقای اخوان حسن زاده هم تشکر می‌کنم که در شرایطی که در تیم‌های دولتی هم همه دارند از جیبشان خرج می‌کنند در تیم خانه به خانه شرایط خوب است. مطمئناً ما در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب می‌کنیم و به امید خدا به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

ماجدی در مورد صدرنشینی استقلال با بازیکنان جوانش، گفت: استقلال تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است و فکر می‌کنم نتایج این تیم هم حاصل تفکرات کادر فنی و عملکرد خوب بازیکنان این تیم است.

او در مورد رویارویی امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تراکتور مقابل استقلال، افزود: به هر حال استقلال صدر نشین لیگ است و حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی هم بحث مثبتی در این تیم دارد. به عقیده من تیمی می‌تواند در این دیدار برنده باشد که بتواند از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها