کد خبر : 1302106 | 16 بهمن 1394 ساعت 19:22 | 109.5K بازدید | 0 دیدگاه

با استقبال کم نظیر کاربران اینستاگرام؛

ورزش سه هفتصد هزارتایی شد

صفحه رسمی "ورزش سه" در اینستاگرام با رسیدن به عدد هفتصدهزار فالور، هم چنان در صدر پر مخاطب ترین صفحه ورزشی ایرانی مطرح است.

ورزش سه هفتصد هزارتایی شد

به گزارش "ورزش سه"، صفحه رسمی "ورزش سه" در اینستاگرام بعد از 13 ماه فعالیت جدی حالا به عدد هفتصدهزار فالوور رسیده است تا در بخش صفحات ورزشی در ایران عنوان نخست را داشته باشد. صفحه اینستاگرام "ورزش سه" هر روز با بارگذاری تعداد قابل توجهی از اخبار روز ورزش ایران و جهان مخاطبان بسیاری را در جریان آنها قرار می دهد. کلیپ های ثانیه ای و عکس های جذاب هم جزو دیگر محتویات این صفحه است که در طول روز در دسترس کاربران قرار می گیرد.

صفحه اینستاگرام "ورزش سه"، با اطلاع رسانی به موقع اخبار و انتشار عکس های خاص و ویدئو های جذاب توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و در همین مدت کوتاه تبدیل به پربازدیدترین صفحه ورزشی فارسی اینستاگرام شده است. جایی که مخاطبان فعالانه بحث ها و اخبار را دنبال می کنند و پای کار نظردهی و کرکری های احتمالی هستند.

همچنین کانال تلگرام "ورزش سه" که پربازدیدترین کانال ورزشی فارسی است، نزدیک به 400هزار دنبال کننده دارد؛ عددی که مایه مباهات ماست.

برای فالو کردن اینستاگرام "ورزش سه" به http://instagram.com/varzesh3  و برای دنبال کردن صفحه تلگرام به  https://telegram.me/varzesh3 بروید قدم شما همیشه روی چشم ماست.

 

دیدگاه‌ها