کد خبر : 1321172 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 19:38 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پوست اندازی بزرگ در بسکتبال؛

حذف نیکخواه، آفاق و کامرانی!

بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران لیست 22 نفره خود را برای مسابقات انتخابی المپیک اعلام کرد که صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق و مهدی کامرانی در آن جایی نداشتند.

حذف نیکخواه، آفاق و کامرانی!

به گزارش "ورزش سه"، بائرمن آلمانی، سرمربی تیم ‌ملی بسکتبال پس از جلسه‌ای با کمیته‌ فنی فدراسیون 22 بازیکن را به اردوی تیم ‌ملی دعوت کرد که در میان آنها نام صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی و حامد آفاق حضور نداشت. حالا حامد حدادی به همراه اوشین ساهاکیان تنها بازماندگان نسل طلایی و المپیکی بسکتبال هستند که باید در مسابقات انتخابی شرکت کنند و شورای فنی به این جمع بندی رسید که کار تغییر نسل را از مسابقاتی به این مهمی شروع کند.


بعد از ناکامی بسکتبال ایران در مسابقات آسیایی برای کسب سهمیه المپیک، کمتر کسی این شانس را به یاران باوئرمان می داد تا بتوانند بلیت ریو را کسب کنند به طوریکه نتایج نزدیک و نمایشی قابل قبول در قالب یک هدف برای تیم ملی عنوان می شد. به نظر می رسد فدراسیون هم با سایرین هم گام شده است و کار تجربه اندوزی بازیکنان جوان را به مسابقاتی مثل انتخابی المپیک موکول کرده تا به 8 سال پیش والیبال بازگردد. جایی که زوران گاییچ در اقدامی عجیب تمام ستاره ها را قبل از انتخابی المپیک کنار گذاشت و کسب تجربه جوانان را به بعد از المپیک یا رویدادهایی نه چندان مهمتر موکول نکرد تا حضور در المپیک همچنان آرزو بماند.


با این حال 22 بسکتبالیست منتخب باوئرمان این افراد خواهند بود:


حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، محمد حسن زاده، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، صالح فروتن، محمد یوسف وند، روزبه ارغوان، آرمان زنگنه، فرید اصلانی، وحید دلیر زهان، عدنان دورقی ، محمد جمشیدی، رسول مظفری، میثم میرزایی، سالار منجی، علی الله وردی، محمد شهریان، حسین رحمتی، نوید رضایی فر و امیر صدیقی.

دیدگاه‌ها