کد خبر : 1336623 | 06 تیر 1395 ساعت 16:30 | 96.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئال به دخالت در نقل‌و‌انتقالات بارسا متهم شد!

انگشت اتهام بارسا به سوی باشگاه رئال

موندودپورتیوو، نشریه چاپ بارسلونا به انتقاد شدید از سیاست های خرید این فصل رئال مادرید پرداخت و فلورنتینو پرز را به دخالت در خریدهای بارسلونا متهم کرد.

انگشت اتهام بارسا به سوی باشگاه رئال

به گزارش "ورزش سه"، هنوز فصل نقل و انتقالات بصورت رسمی شروع نشده و نه رئال ونه بارسا رسما بازیکنی را به خدمت نگرفته اند با این وجود هفته هاست که شایعات مختلفی مبنی بر علاقه این دو باشگاه به چند بازیکن شنیده می شود.

 

1122522

 

موندودپورتیوو امروز در گزارشی ویژه به بررسی سیاست های خرید این فصل رئال پرداخت و مدیر این باشگاه را به آزار آگاهانه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات متهم کرد.

در گزارش این نشریه آمده است:" بارسلونا در چند هفته اخیر انگشت روی جذب هر بازیکنی گذاشته، رئال مادرید نیز به دنبال همان بازیکن رفته است. مدتی است که بحث علاقه بارسا به جذب کوین گامیرو مطرح شده و حالا خبر می رسد که پرز نیز تماس هایی با مدیران سویا برای جذب این بازیکن داشته است یا پوگبا که تا چند ماه پیش در نزدیکی امضای قرارداد با بارسا قرار داشت اما حالا به گزینه اول رئال برای نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است.

 

از همه مهمتر می توان به مذاکرات پرز با یکی از وکلای نیمار(واگنر ریبیرو) برای متقاعد کردن این بازیکن به عدم تمدید قرارداد با بارسلونا اشاره کرد. پرز بسیار علاقه دارد تا نیمار را به فیگوی جدید تبدیل کرده و او را به رئال بکشاند اما با اظهارنظر روز گذشته پدر نیمار از این مساله کاملا ناامید شد.

 

1121446

 

مائوریسیو لموس، مدافع جوان اروگوئه ای لاس پالماس که نزدیک به دو ماه است صحبت از علاقه بارسا به وی مطرح شده نیز حالا مورد توجه رئال قرار گرفته است که این در نوع خود بسیار عجیب جلوه می کند!

روز گذشته هم خبری منتشر شد مبنی بر مذاکره رئال برای جذب گابریل ژسوس، مهاجم 19 ساله پالمیراس و تیم المپیک برزیل که بارسا هفته هاست به دنبال جذب اوست و حتی نماینده خود را چند روز پیش به همین منظور به برزیل فرستاده است."

 

 

 

دیدگاه‌ها