کد خبر : 1357439 | 22 شهریور 1395 ساعت 20:19 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ تیمی در آسیا مانند حدادی را ندارد

بائرمن: عاشق ایران و مردمش هستم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: کاری به شرایط سایر تیم‌ها نداریم و فقط به فکر عملکرد خودمان هستیم.

بائرمن: عاشق ایران و مردمش هستم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، درک بائرمن سرمربی تیم بسکتبال کشورمان پس از برتری مقابل تایلند اظهار داشت: از نمایشی که بچه‌ها داشتند خیلی خوشحالم این مسابقه برای ما آسان نبودو بچه‌ها شخصیت واقعی خود را نشان دادند و در دفاع و حمله خوب بودیم مسلماً تیم ما قوی‌تر از آنها بود و اختلاف 80 امتیازی ذهنیت و نگرش بازیکنان را در این مسابقه نشان داد که همیشه با قدرت ظاهر می‌شوند.

 

وی در مورد مسابقه فردا با ژاپن گفت: رقابت جدی‌تر ما از فردا آغاز می‌شود. کره و ژاپن قوی‌تر از تیم‌های دیگر هستند و باید با قدرت حاضر شویم.

 

بائرمن در مورد اینکه ژاپن تیم کوتاه قامتی دارد و این موضوع کار شما را راحت خواهد کرد، گفت: نه تنها ژاپن بلکه هیچ تیم دیگری بازیکنی در حد و اندازه حامد حدادی در آسیا ندارد ما تلاش می‌کنیم از حدادی بهترین استفاده را بگیریم فقط بحث امتیازآوری او وجود ندارد بلکه حدادی در پاس دادن هم بی‌نظیر است. وجود او باعث نمی‌شود که ما تیمی بازی نکنیم. پاس خوب می‌دهد و این موضوع کار تیم‌های دیگر را سخت می‌کند. بازیکنی در سایز او مزیت بزرگی برای ما است.

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: همه ما باید قدر این نوع بازی را بدانیم در 3 بازی گذشته تیم‌های حریف به 50 امتیاز هم نرسیدند. بسکتبالی بازی می‌کنیم که فقط مربیان لذت نمی‌برند بلکه همه تماشاگران راضی هستند.

 

وی در مو.رد شرایط تیم‌های مانند چین و فیلیپین گفت: فیلیپین تیم جوانی دارد و یک مقدار بازی‌اش سازماندهی کمتری دارد در مجموع کاری به سایر تیم‌ها نداریم و فقط به عملکرد خودمان فکر می‌کنم. هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. با اعتماد به نفس کار می‌کنیم برای پیروزی به میدان می‌رویم. الان فقط به ژاپن فکر می‌کنیم و برای سایر تیم‌ها هم احترام قائلیم.

 

بائرمن درباره عملکرد ارسلان کاظمی گفت: خیلی از بچه‌های دیگر ما هم مانند کاظمی مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند ارسلان خیلی کارها می‌کند که شاید به چشم نیاید. شرایطی که اوشین و ارسلان دارند باعث می‌شود که به تیم ثبات بدهند. کاظمی پارسال بازی نکرده بود و به او گفتیم که بیاید و خودش را نشان بدهد.

 

وی گفت: او واقعا سخت تمرین کرد و هماهنگ شد بازیکن سخت‌کوشی است که بسیار عالی بازی می‌کند بازیکنان دیگری مانند او هستند مانند روزبه‌ ارغوان که شوت‌زن بسیار خوبی است و مثال دیگر فرید اصلانی است هر زمانی از روی نیمکت به میدان می‌رود بسیار خوب کار می‌کند.

 

سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه هنگام سرود ایران دست‌هایش را روی سینه می‌گذارد، گفت: من همیشه گفته‌ام از اینکه سرمربی ایران هستم خوشحالم مردم این کشور را دوست دارم این کار را می‌کنم چون به مردم و پرچم کشوری که برای آن کار می‌کنم احترام زیادی قائلم.

دیدگاه‌ها