کد خبر : 1359581 | 30 شهریور 1395 ساعت 17:20 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه تند گواردیولا در مورد شرایط یحیی توره

پپ گواردیولا تاکید کرد اگر یحیی توره به خاطر صحبت های اخیر مدیربرنامه اش عذرخواهی نکند، دیگر برای منچسترسیتی بازی نخواهد کرد.

مصاحبه تند گواردیولا در مورد شرایط یحیی توره

به گزارش "ورزش سه"، صحبتهای تند مدیربرنامه یحیی توره در روزهای اخیر ممکن است به قیمت خداحافظی توره از این باشگاه باشد.

 

ایجنت توره مدتی پیش گفت اگر گواردیولا موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشود، باید به خاطر عدم استفاده از بازیکن باکیفیتی مثل یحیی توره عذرخواهی کند.

 

گواردیولا در این رابطه گفت: "برای من هم بسیار دشوار بود که یحیی توره را از لیست تیم در لیگ قهرمانان حذف کنم. من از کیفیت او با خبر هستم و می دانم انسان بسیار خوبی نیز هست اما من نمی توانستم بازیکنی مثل الکس گارسیا را از لیست حذف کنم. اما باید شرایط لیست دادن را نیز در نظر گرفت.

 

 

1144446

 

 

بعد از حذف نام توره از لیست، مدیربرنامه های او در این رابطه صحبت های تندی به زبان آورد. در این شرایط او باید با تماس بگیرد و بعد از ان به طور رسمی از من، بعد از آن از هم تیمی ها و مربیان تیم عذرخواهی کند. اگر این اتفاق رخ بدهد، یححی دوباره عضوی از تیم خواهد بود و مانند دیگران شانس بازی کردن خواهد داشت.

 

زیرا من به عنوان یک سرمربی، نمی توانم بپذیرم زمانی که یک بازیکن بازی نمی کند، مدیربرنامه های او در هر جا و زمانی پشت سر هم صحبت کند. البته من می دانم که مدیربرنامه های توره چقدر به موکلش علاقمند است، اما اگر مرا نیز دوست دارد، باید به شکل رسمی از من عذرخواهی کند.

 

من نمی توانم تصور کنم در زمانی که من بازی می کردم، مدیربرنامه من هر روز و در هر زمان در رابطه با کسی مانند یوهان کرایف صحبت کند. شاید دوره زمانه تغییر کرده است اما تفکرات من هنوز سنتی است. در زمان نسل من، مربیان مسئول بازیکنان و تمرینات آنها بودند و مدربرنامه ها نقشی همانند امروز نداشتند. به نظر می رسد آنها فکر می کنند در جایگاهی بالاتر از جایگاه واقعی خود قرار دارند. اگر او مشکلی داشت، می تونست با باشگاه یا مسئولانی مثل چیگی بیگیرستین تماس بگیرد. با این شرایط، یحیی توره دیگر هرگز در تیم ما بازی نخواهد کرد. یحیی توره دیگر عضوی از تیم ما نیست و شرایط او در آینده به رفتار مدیر برنامه او بستگی دارد".

دیدگاه‌ها