کد خبر : 1360487 | 03 مهر 1395 ساعت 13:35 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی را به تجربه حریف باختیم

خانزاده: برای پیروزی به تبریز رفته بودیم

مدافع باتجربه تیم سیاه جامگان می گوید پنالتی دقیقه یک بازی برابر تراکتورسازی شیرازه این تیم را به هم ریخت و پس از جمع و جور شدن، نتوانستند از پس تجربه تراکتورسازی بربیایند.

خانزاده: برای پیروزی به تبریز رفته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده در رابطه با شرایط این روزهای سیاه جامگان می گوید: در حال حاضر تمرینات تعطیل است، بعد از بازی برابر تراکتورسازی و به دلیل تعطیل شدن لیگ، تمرینات ما هم چند روزی تعطیل است تا دور جدید را آغاز کنیم.


وی درباره بازی برابر تراکتورسازی می گوید: متاسفانه این بازی در روز خوب ما برگزار نشد، ما برای این دیدار و مقابله با تراکتورسازان برنامه های زیادی داشتیم، قصد داشتیم تا یک بار دیگر با سه امتیاز تبریز را ترک کنیم که متاسفانه پنالتی دقیقه یک بازی شیرازه تیم ما را به هم ریخت.


مدافع سیاه جامگان ادامه داد: کمی زمان برد تا بتوانیم جمع و جور شویم و همین اتفاق باعث شد تا تراکتوری ها در زمین خودشان جمع شوند، آنها در ادامه روی دو غافلگیری و دو اشتباه ما توانستند به گل برسند، ما اگر از ابتدا می توانستیم با برنامه های خودمان پیش برویم مطمئنا این نتیجه به دست نمی آمد. اگر پنالتی علیه ما گرفته نمی شد اتفاقات بهتری برای ما می افتاد.


خانزاده ادامه داد: شک نکنید ما رفته بودیم سه امتیاز را بگیریم، به همین دلیل هم پس از دریافت گل تصمیم گرفتیم با حملات خود به گل برسیم، اما تجربه تراکتورسازی بالا بود و آنها توانستند با استفاده مناسب از تجربه خودشان و بی تجربگی ما به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.


مدافع سابق پرسپولیسی ها ادامه داد: البته ما به دنبال توجیه نیستیم، هر آنچه بود گذشت و دیگر به آن کاری نداریم، همه تمرکز خود را روی بازی های آینده تیم گذاشتیم تا بتوانیم به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم. امیدوارم بتوانیم تدابیر آقای کاظمی را به درستی در زمین پیاده کنیم و در بازی های بعدی چوب بی تجربگی خودمان را نخوریم.

دیدگاه‌ها