کد خبر : 1375427 | 06 آذر 1395 ساعت 19:52 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

راه آهن با اتوبوس به کرمان می رود

راه‌آهن که هنوز مشکلات مالی‌اش حل نشده است در هفته پانزدهم با مس کرمان بازی دارد و شنیده می‌شود که قرار است بازیکنان این تیم با اتوبوس به این شهر سفر کنند.

راه آهن با اتوبوس به کرمان می رود

به گزارش "ورزش سه"، حسین رشیدی مدیرعامل راه‌آهن در خصوص این موضوع که احتمال دارد این تیم با اتوبوس به کرمان برود گفت: از شما می‌‌پرسیم وقتی پولی نباشد چطور می توانیم با هواپیما سفر کنیم ؟ با برآورد مالی‌ای که امروز از سفرمان به کرمان داشتیم چیزی بالغ بر 20 میلیون هزینه سفر، هتل و خورد و خوراک بازیکنان می‌شود که دیگر توان مالی‌اش را نداریم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه برای رفتن به این شهر با اتوبوس است. البته تمام تلاشمان را برای سفر هوایی می‌کنیم؛ همه از کادرفنی، کاپیتان تیم و حتی خود من برای اینکه اجازه ندهیم این اتفاق رخ دهد خواهیم کرد.

 


او در ادامه گفت: واقعیت امر این است که تا به امروز با سیلی صورتمان را سرخ و آبروداری کردیم. از ابتدای فصل نزدیک به 16میلیون اعتبار داشتم که تمام آن اعتبار را خرج کردم و بعد از آن توسط کمک‌های مالی آقای پاشازاده، کادرفنی، کاپیتان و حتی خود بچه‌ها و هر کسی که می‌توانست به امروز رسیدیم. باتوجه به مشکلات مالی‌ای که با آن دست به گریبان هستیم ولی باز هم در رقابت‌های لیگ آزادگان شرکت و تیم‌داری می‌کنیم.

 


وی درباره تکرار این شرایط در این تیم خاطرنشان کرد: راه‌آهن اگر شارژ مالی شود جز بهترین‌های فوتبال ایران است. این باشگاه در طی سال‌های گذشته چنین تیمی را به خود ندیده و امسال هم از نظر کادرفنی و هم بازیکن جزو بهترین‌هاست. آنها با توجه به شرایط بد مالی تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته‌اند. با وجود همه مشکلات همدلی‌ای در تیم وجود دارد که هر بار آنها را برای بازی مقابل حریفان به زمین می‌کشاند. ما مقابل اکسین هم چنین مشکلی داشتیم که با صحبت و رفع ابهامات ذهنی بازیکنان آنها را جمع کردیم و دیدید که در آن دیدار چطور بازی کردند و با پیروزی زمین حریف را ترک کردند و در این دیدار هم مطمئن هستم که بازیکنان به  دنبال هدفی که دارند خواهند بود و مقابل مس به میدان می‌روند.

 


سرپرست باشگاه راه‌آهن در رابطه با مشخص شدن وضعیت این باشگاه هم اینطور توضیح می‌دهد: طبق شنیده‌ها باشگاه راه‌آهن جزو اموال بابک زنجانی بوده و کسانی که هدایت آن را برعهده داشتند نتوانستند بدهی‌هایش را پرداخت کنند و برای همین طبق نظر دادستانی که این باشگاه هنوز جز اموال او محسوب می‌شود باید به شرکت نفت بابت بدهی زنجانی داده شود که شرکت نفت هم زیربار این موضوع نمی‌رود و در دست گرفتن این تیم را نپذیرفته است.

دیدگاه‌ها