کد خبر : 1377224 | 14 آذر 1395 ساعت 12:44 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد عجیب الهلال به مرد سال آسیا

عموری با دستمزد ماهیانه 850 میلیون در ریاض

باشگاه الهلال عربستان در اقدامی عجیب پیشنهادی وسوسه کننده به مرد سال آسیا ارائه داد تا او را به جمع بازیکنان خود اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عرب زبان حاشیه خلیج فارس امروز پرده از پیشنهاد وسوسه کننده و وحشتناک باشگاه الهلال به عمر عبدالرحمان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2016 برداشته و مدعی شدند مالکان متمول سعودی سخت در پی صید این شاه ماهی فوتبال اعراب هستند تا با تقویت تیم شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خیز بردارند.


روزنامه الوطن در تایید این خبر نوشت:« باشگاه الهلال با ارائه پیشنهادی به عمر عبدالرحمان خواستار امضای قراردادی دوساله با این بازیکن به رقم ماهیانه یک میلیون ریال (850 میلیون تومان) شده است تا عموری را از چنگ العینی ها خارج و به جمع بازیکنان خود در ریاض ببرد». پیشنهادی دیوانه کننده و نجومی که می تواند عموری را در بین گران قمیت ترین ستاره های حال حاضر فوتبال دنیا قرار دهد.

 

1161265


عبدالرحمان چند روز قبل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مرد سال 2016 قاره کهن انتخاب شد و هفته قبل هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا با العین مقابل چونبوک موتورز کره جام قهرمانی را از دست داد  تا با این اتفاقات به سوژه اول رسانه های عرب زبان تبدیل شود. با این هجمه از تبلیغات باشگاه الهلال به تکاپو افتاده تا این بازیکن خلاق و ستاره اماراتی که تمایلی به حضور در فوتبال اروپا نشان نمی دهد را به لیگ عربستان سعودی ببرد گرچه بعید به نظر می رسد العینی ها این اجازه را به رقیب و دشمن دیرینه شان در حاشیه خلیج فارس بدهند تا ستاره آنها را شکار کند.


پیشنهاد دستمزد یک میلیون ریال سعودی در ماه به عموری که مبلغی در حدود 850 میلیون تومان می شود این بازیکن را در بین گران قیمت ترین ستاره های حال حاضر دنیا قرار می دهد پشت سر نفراتی مثل مسی از بارسلونا، کریس رونالدو از رئال، زلاتان ایبراهیموویچ و رونی از منچستریونایتد و ... تا عموری اماراتی در آستانه ثبت رکوردی جدید برای خود در فوتبال قاره آسیا و دنیا باشد.

دیدگاه‌ها