کد خبر : 1381250 | 30 آذر 1395 ساعت 08:51 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مدافع ایرانی به الاهلی

استارت منتظری برای نیم فصل دوم لیگ ستارگان

در شرایطی که از مدافع ملی پوش ایرانی به عنوان یکی از خریدهای احتمالی استقلال در زمستان نام برده می شود بازگشت این بازیکن به تمرینات الاهلی جالب توجه بود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه امروز در گزارشی تصویری از تمرینات الاهلی مدعی شد پژمان منتظری با رسیدن به بهبودی کامل تمریناتش را با این باشگاه قطری آغاز کرد تا خود را برای نیم فصل دوم لیگ ستارگان آماده کند. اتفاقی که می تواند امید استقلالی ها برای بازگرداندن این بازیکن را به حداقل برساند.

 

1164909


پژمان منتظری بعد از آسیب دیدگی کتف در بازی ایران با چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 از لیست الاهلی تا نیم فصل خارج شد تا یک مدافع بحرینی به نام عدنان سعد با قراردادی سه ماهه پیراهن این تیم را برتن کند. با نزدیک شدن به نقل و انتقالات نیم فصل مسئولان باشگاه به درخواست یوسف آدم زمینه بازگشت منتظری به لیست را فراهم کردند که بازگشت او به تمرینات نشان از عزم باشگاه برای عملی شدن این اتفاق است.


پیرو همین موضوع بعید به نظر می رسد منتظری بتواند به راحتی از الاهلی جدا و به استقلال بازگردد به خصوص که این بازیکن قراردادی 700 هزار دلاری با باشگاه قطری تا پایان فصل جاری دارد و باشگاه استقلال هم توان مالی پرداخت رقم قرارداد این مدافع ملی پوش را نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها