کد خبر : 1390806 | 08 بهمن 1395 ساعت 09:46 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: ترابی 3 هفته دیگر برمی‌گردد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: مقابل پدیده برای فاصله گرفتن از رتبه‌های پایین جدول محکوم به برد هستیم و می‌دانیم بازی سختی نیز در پیش داریم.

درویش: ترابی 3 هفته دیگر برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، در خصوص عملکرد سایپا در سه هفته نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما نیاز به زمان دارد تا شرایط بهتر و  منسجم‌تری داشته باشد. چهار پنج بازیکن جدید در نیم‌فصل مسابقات به تیم ما اضافه شدند که هماهنگی و آماده شدن این نفرات نیاز به زمان دارد. ما در تعطیلات لیگ برتر فرصت کافی برای هماهنگی نفرات جدید نداشتیم و مجبور بودیم دیدار عقب افتاده خود را برگزار و همچنین در جام حذفی به میدان برویم. مطمئنم با هماهنگی نفرات جدید و بازگشت بازیکن مصدوم شرایط بهتری نیز پیدا خواهیم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص حمایت این باشگاه از حسین فرکی با وجود نتایج نه‌چندان مناسب این تیم در نیم‌فصل نخست گفت: ما نمی‌خواهیم برای بقای خودمان هر کاری بکنیم . فرکی زحمت خود را کشیده بود، اما متاسفانه ما شش هفت بازیکن مصدوم داشتیم. وقتی این بازیکنان مصدوم شدند و یا برخی بازیکنان ما فرصت‌های گلزنی را از دست می‌دهند که نباید فرکی تغییر می‌کرد.

 

وی یادآور شد: ما در یک دیدار نیم‌فصل نخست پنج بازیکن مصدوم و دو بازیکن محروم داشتیم. واقعاً این اتفاقات شرایط را برای تیم سخت کرده بود. پرسپولیس با وجود نیمکت غنی که دارد در دیدار جام حذفی در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود دچار مشکل شد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم با بازگشت بازیکنان مصدوم و هماهنگی بازیکن جدید شرایط بهتری پیدا کرده و نتایج خوبی کسب کنیم.

 

درویش در مورد زمان بازگشت مهدی ترابی به میدان عنوان کرد: ترابی چند روز است که گچ پای خود را باز کرده و مشغول فیزیوتراپی است تا شرایط تمرینات پا به توپ را پیدا کند. طبق نظر پرشکان تیم، ترابی در سه هفته آینده شرایط مسابقه را پیدا خواهد کرد.

 

مدیرعامل سایپا پیش‌بینی‌اش از شرایط این تیم در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر را این‌طور بیان کرد: فکر می‌کنم اگر خدا به ما کمک کند در پایان لیگ برتر تک‌رقمی شویم. ما تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که سه چهار بازیکن ترکیب اصلی‌مان زیر 18 سال هستند. کمتر تیمی جرأت انجام این کار را دارد. ما قصد داریم با استفاده از نفرات جوان تیم‌های پایه سایپا شرایط شکوفایی آنها را فراهم کنیم.

 

وی ادامه داد: تیم نوجوانان سایپا چهار هفته به پایان مسابقات به قهرمانی دست یافته است. نونهالان و جوانان ما نیز در کورس قهرمانی هستند. تمام تلاش ما این است که استخوان‌بندی تیم خود را با بازیکنان جوان تشکیل بدهیم و طبق برنامه‌ریزی علاوه بر پشتوانه‌سازی به نتایج خوبی نیز برسیم.

 

درویش در پایان در خصوص دیدار سایپا مقابل پدیده خاطرنشان کرد: دیدار مقابل پدیده برای ما مسابقه حساسی است. پدیده در چند دیدار اخیر خود به برتری دست نیافته است و حتماً در خانه به دنبال پیروزی مقابل ماست. ما نیز برای فاصله گرفته از رتبه‌های پایین جدول محکوم به برد هستیم و می‌دانیم بازی سختی نیز در پیش داریم.

دیدگاه‌ها