کد خبر : 1390830 | 08 بهمن 1395 ساعت 12:43 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

۱۱ مرد قلعه نویی برای کسب اولین پیروزی در یادگار

ترکیب تراکتورسازی در دربی تبریز

تیم تراکتورسازی با چند تغییر در ترکیب خود دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی را آغاز می‌کنند.

ترکیب تراکتورسازی در دربی تبریز

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی بعد از پیروزی مقابل پیکان در هفته هجدهم لیگ‌برتر و با روحیه خوب به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت. 


شاگردان امیر قلعه‌نویی با وجود اینکه از 3 بازی گذشته 7 امتیازی به دست آورده اند، اما همچنان 4 امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارند و برای کم کردن این فاصله باید 3 امتیاز بازی امروز مقابل ماشین‌سازی را به دست بیاورند.


امیر قلعه‌نویی که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد، ترکیب تیمش را با چند تغییر چیده است. براین اساس محمدرضا اخباری مانند بازی‌های گذشته درون دروازه تراکتور خواهد ایستاد، خط دفاع پرتغییرترین ناحیه را در ترکیب تراکتورسازی جایی که سعید آقایی بعد از حدود 3 ماه برگشته و در دفاع چپ بازی خواهد کرد؛ جایی که دو بازی قبلی هاشم بیک‌زاده به میدان رفته بود. در دفاع راست نیز مصدومیت محمد ایران‌پوریان سبب شده تا قلعه‌نویی هادی محمدی که پست اصلی او دفاع وسط را جایگزین مدافع راست ملی‌پوش خود کند. خالد شفیعی و محسن بنگر همچون بازی گذشته دو مدافع وسط تراکتور را تشکیل می‌دهند، زوجی که به نظر می‌رسد مکمل خوبی برای یکدیگر هستند. 


در خط هافبک مهدی کیانی، رهبر تیم در پست هافبک تدافعی است. امید عالیشاه و محمد ابراهیمی مانند بازی‌های قبل به عنوان دو وینگر راست و چپ توپ می‌زنند. جاسم کرار و محمد نوری نیز که در بازی‌های قبلی نشان دادند توانایی پر کردن جای خالی سروش رفیعی را دارند، در میانه میدان برای تراکتورسازی بازی خواهند کرد. محرومیت فرزاد حاتمی و ناآماده بودن لوسیانو ادینیهو بار دیگر فرصت را در اختیار مهدی شریفی گذاشته تا به عنوان تک مهاجم تراکتور در دربی نقش‌آفرینی کند. 


ترکیب تراکتورسازی برای دربی تبریز


محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محسن بنگر، سعید آقایی، هادی محمدی ـ مهدی کیانی، محمد نوری، جاسم کرار، محمد ابراهیمی، امید عالیشاه ـ مهدی شریفی 


دیدار تراکتورسازی و ماشین‌سازی ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار تبریز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها