کد خبر : 1424709 | 10 تیر 1396 ساعت 12:40 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

امسال تعداد گلهایم دورقمی می شود

شیمبا: بهترین نتایج تاریخ نفت آبادان را می‌گیریم

مهاجم برزیلی تیم نفت آبادان اعلام کرد تصور نمی کرده فراز کمالوند چنین تیم خوبی را برای لیگ برتر جمع کند.

شیمبا: بهترین نتایج تاریخ نفت آبادان را می‌گیریم

به گزارش "ورزش‌سه"، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی که سوابق زیادی در فوتبال ایران دارد، پس از تجربه موفقی که در گسترش فولاد با فراز کمالوند داشت، همراه این مربی راهی نفت آبادان شد و قراردادش را امضا کرد. شیمبا بسیار امیدوار است تا بتواند روزهای خوبی را در آبادان سپری کند.


مهاجم برزیلی درباره شرایط تیمش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: شرایط بدنی ام بد نیست اما باید بگویم این آمادگی 30، 40 درصدی من است. هنوز راه زیادی برای آماده شدن باقی مانده است و باید تلاش زیادی انجام دهم تا به شرایط آرمانی برسم. من کلا 3 جلسه با تیم تمرین کردم و در آینده شرایط برایم بهتر می شود.


وی درباره حضورش در نفت آبادان عنوان کرد: واقعا وقتی در اردوی نفت آبادان حضور یافتم، از شرایط خوب تیم شگفت زده شدم. فکر نمی کردم فراز کمالوند اینقدر تیم خوبی را در صنعت نفت آبادان دور هم جمع کرده باشد و واقعا این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد. بازیکنان باکیفیتی به عضویت نفت آبادان در آمدند که این موضوع نوید روزهای خوبی را برای تیم ما می دهد.


شیمبا همچنین گفت: 4 تیم ایرانی به دنبال جذب من بودند که دو تیم برای من پیش قرارداد فرستاده بودند اما با توجه به اینکه قبلا با آقا فراز کار کرده بودم، به هیچ کدام جواب مثبت ندادم و به نفت آبادان پیوستم. حتی پیشنهاد مالی برخی تیم ها بهتر از نفت آبادان بود اما ترجیح دادم در این تیم حضور پیدا کنم. 


وی درباره تعداد گل هایی که برای نفت آبادان خواهد زد، بیان کرد: من شرایط تیم را درک می کنم و می دانم که صنعت نفت آبادان مرا آورده تا گل بزنم. قطعا امسال تعداد گلهایم برای نفت آبادان دورقمی است و  سعی می کنم بازیکن مفیدی باشم.


شیمبا در پایان درباره آینده تیمش افزود: با شرایطی که نفت آبادان دارد، شک نکنید بهترین نتیجه تاریخ نفت در لیگ برتر را کسب می کنیم. البته نیاز به حمایت هواداران داریم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها