کد خبر : 1465467 | 13 مهر 1396 ساعت 19:54 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد رییس فدراسیون فوتبال از صداوسیما

تاج: شایعه دوپینگ سیدجلال خنده دار بود

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازی با توگو با خواست کارلوس کی روش انجام شده است.

تاج: شایعه دوپینگ سیدجلال خنده دار بود

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تاج بعد از بازی ایران و توگو درباره این مسابقه عنوان کرد: دو فیفادی داشتیم که باید دو رقیب دوستانه را در نظر می گرفتیم. دو فیفادی هم در آذرماه داریم که باید دو بازی خوب دیگر انجام دهیم.


وی ادامه داد: توگو تیم خوبی است که کی روش درخواست داد با آن بازی کنیم. به نظر من هم تیم خوبی بود که به ایران آمد و این بازی انجام شد.


رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: این بازی ها تدارکاتی و دستگرمی است. کادرفنی می تواند بازیکنان را ببیند و آنها را محک بزند. به طور کلی محلی برای دستیابی به ارنج خوب در زمین مسابقه است.


تاج در پایان درباره بازی با روسیه افزود: بازی با روسیه جدی تر است. این تیم در جام جهانی حضور دارد و تیم خوبی است. برای آنها نیز بازی مهم است چون هم میزبان جام جهانی هستند و هم می خواهند در مسیر آماده سازی خود برای مسابقات تابستان آینده گام مهمی بردارند.

 

تاج درباره دعوت از عزت اللهی و طارمی که محروم هستند به تیم ملی بیان داشت: دعوت از این بازیکنان با نظر سرمربی صورت گرفته است. عزت اللهی یک بازی حضور ندارد و کی روش تصمیم گرفته او و طارمی را دعوت کند.


رییس فدراسیون با انتقاد از یک برنامه تلویزیونی گفت: برای تلویزیون خیلی متاسفم. در جایی تلویزیون ما را تشویق می کند که روز تاسوعا کار خوبی انجام دادیم و دیشب در برنامه دیگری به ما ایراد می گیرند که چرا باید جریمه شویم. ما نگران نیستیم، کار درستی انجام دادیم و به جریمه ای که بابت بازی ایران و کره جنوبی شدیم، افتخار می کنیم. اسمی از آن برنامه نمی آورم اما خیلی بد است که می گویند چرا باید جریمه شویم. ما خودمان می دانستیم و اعلام کردیم که به عزاداری شب عاشورا افتخار می کنیم. پیش بینی جریمه را هم داشتیم.


وی افزود: راجع به جشن صعود هم باید بگویم که ناظر به ما گفت ممکن است میزبانی را از شما بگیریم اگر جشن را ادامه دهید. به همین خاطر بعد از بازی با سوریه آتش بازی انجام ندادیم. 


رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به موضوع محرومیت مهدی طارمی و پرسپولیس گفت: بخش های دیگری روی آن کار می کنند. گزارشی را برای وزیر ورزش تهیه می کنیم چون او از ما خواسته بود اطلاعات را دریافت کند، اما موضوعی در کمیته اخلاق است که پرونده طارمی را بررسی می کند. نتایج آن هم اعلام می شود. کی روش نیز درباره طارمی صحبت کرده و باید منتظر صدور رای نهایی باشیم.


تاج در پایان اضافه کرد: درباره سیدجلال حسینی نیز کار بدی انجام شد. بحث دوپینگ خیلی بد بود. نمی دانم چه کسانی آن را در آوردند و گسترش دادند. این شایعات نخ نما شده و همه به آن می خندند و همه خبرنگاران را متهم به شایعه پراکنی می کنند.

دیدگاه‌ها