کد خبر : 1506936 | 04 اسفند 1396 ساعت 10:21 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلم برای بازی کنار صمد تنگ شده بود

حدادی: بهتر از قزاقستان بودیم و برنده شدیم

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: در بازی با قزاقستان بهتر از آن‌ها بودیم و برنده شدیم.

حدادی: بهتر از قزاقستان بودیم و برنده شدیم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، حامد حدادی در مورد پیروزی ایران مقابل قزاقستان در انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار کرد: بعد از مدت‌ها بود که این ترکیب کنار هم بازی می‌کرد و بچه‌های قدیمی به تازگی بازگشته بودند و به همین دلیل در ابتدا ناهماهنگ بودیم و شوت‌های‌مان هم داخل سبد نمی‌رفت. از سوی دیگر به سالن عادت نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و ضد حمله‌های خوبی را زدیم.

 

او ادامه داد: دفاع‌مان در این مسابقه بسیار خوب بود و همین موضوع باعث شد آن‌ها در حمله نتوانند کارایی داشته باشند.

 

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: قزاقستان هم تیم خوبی بود و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، اما در کل ما بهتر بودیم و برنده شدیم.

 

حدادی در پاسخ به این سوال که این ترکیب چقدر برای هماهنگی کار دارد؟ گفت: خیلی کار دارد و باید تمرینات زیادی را انجام دهیم. فعلا اول راه هستیم و برای مراحل بعد باید آماده‌تر باشیم. مرحله‌ بعد بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و باید بدون اشتباه بازی کنیم.

 

او با اشاره به این که بازگشت صمد اتفاق خوبی است، گفت: خوشحالم که او برگشته است و دلم برای بازی کنارش تنگ شده بود و خوشبختانه این اتفاق با برد همراه بود. صمد بازیکن بزرگی است و آمدنش روحیه مضاعفی به تیم داد.

 

بهترین بازیکن آسیا در مورد دیدار یک‌شنبه با عراق در تهران عنوان کرد: همه انگیزه دارند. اگر همان تیم هم یک بار دیگر با عراق بازی کند شکست‌شان می‌دهد.

 

آن مسابقه یک اتفاق بود و دیگر تکرار نمی‌شود. از هواداران و تماشاگران هم می‌خواهم به سالن بیایند و حمایت کنند. از الان زود است، اما ما هم تلاش می‌کنیم عیدی خوبی را به تماشاگران بدهیم.

 

دیدگاه‌ها