کد خبر : 1589457 | 16 بهمن 1397 ساعت 17:04 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس تیم بزرگی است اما ...

مرادمند: به نام رقبا اهمیتی نمی دهیم

مدافع تیم پدیده شهرخودرو گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است و در سال‌های اخیر در بهترین فرم خود قرار گرفته اما نمی‌خواهیم به هیچ حریفی امتیاز بدهیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو، حسین مرادمند در خصوص آغاز دوباره لیگ برتر و رقابت با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: پرسپولیس تیم پرمهره‌ و قابل احترامی ست و در این شکی نیست، اما ما هم پدیده شهرخودرو هستیم و مطمئنیم که می‌توانیم با اتحاد و همدلی موفق باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

 

مدافع ارزنده تیم پدیده شهرخودرو تصریح کرد: اهمیتی به نام رقبا نمی‌دهیم و فقط برای استمرار بخشیدن به موفقیت و جایگاه به دست آمده در نیم‌فصل نخست تلاش می‌کنیم. می‌خواهیم خوب کار کنیم تا دل هواداران شاد شود. مطمئنم می‌توانیم در ادامه نیز موفقیت‌ها و نتایج گذشته را تکرار کنیم.

 

1379360

 

وی تصریح کرد: باید از زحماتی که مجتبی سرآسیایی و جواد وطنخواه در این سال‌ها برای پدیده کشیدند، تشکر کنم. اگر تلاش شبانه‌روزی آنها نبود، بدون شک امروز مدت‌ها بود که دیگر اثری از پدیده وجود نداشت و فوتبال خراسان نماینده‌ای در لیگ برتر نداشت. او تمام تلاشش را کرد تا پدیده شهرخودرو زنده بماند. خوشبختانه با ورود مالک جدید باشگاه، دیگر یتیم نیستیم و آن مشکلات ریز و درشت وجود ندارد.

 

وی افزود: اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم و قبل و بعد از آن هم در تهران، تمرینات‌مان را ادامه دادیم تا با آمادگی کامل به مصاف رقبا برویم. از دیگر سو خیال‌مان با حضور حمیداوی راحت شده و ایشان با پرداخت بدهی باشگاه به سوبا، خطر کسر امتیاز از پدیده را دور کرد.

 

وی در پایان با تشکر از حمیداوی تصریح کرد: تاکنون ۵۰ درصد از مطالبات ما در لیگ هجدهم پرداخت شده و شرایط بسیار خوبی داریم.

دیدگاه‌ها