کد خبر : 1659213 | 10 دی 1398 ساعت 14:58 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

رابی ویلیامز:

رئال باعث شد احساس کوچکی کنم

رابی ویلیامز خواننده انگلیسی که دوستی صمیمانه ای با تونی کروس دارد، از وی خواست که به یونایتد ملحق شود.

رئال باعث شد احساس کوچکی کنم

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس ستاره رئال مادرید در ششمین فصل حضورش در این باشگاه همچنان ستاره ای تعیین کننده است. او زمانی مورد توجه منچستریونایتد هم قرار داشت اما همواره گفته است که به فوتبالش در رئال پایان خواهد داد.

روز گذشته از مستند ویژه زندگی تونی کروس رونمایی شد و در این مستند افراد مشهور فوتبالی و غیر فوتبالی به صحبت در مورد کروس پرداختند. یکی از آنها رابی ویلیامز خواننده مشهور انگلیسی بود که دوستی صمیمانه ای با ستاره آلمانی دارد.

 

 

Image result for robbie williams kroos

 

 

ویلیامز در این مستند خطاب به کروس می گوید:« تو در مادرید تمام موفقیت ها را به دست آورده ای و من از تو می خواهم که به منچستریونایتد بیپوندی. من فکر می کنم ما در انگلیس بهترین لیگ دنیا را داریم. به همین دلیل این موضوع که تیمی غیرانگلیسی در دنیا بهترین باشد، بسیار من را آزار می دهد. رئال مادرید باعث شده که من احساس کوچکی کنم. فوتبال دین من است و من دوست ندارم که خدایانی بزرگتر از خدای من وجود داشته باشد.»

 

تونی کروس پیش از پیوستن به رئال مادرید در بایرن مونیخ حضور داشت و در سال 2014 از این تیم آلمانی جدا شد تا به اسپانیا بیاید. او از آن زمان تا به حال یک قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان در کارنامه خود به ثبت رسانده است. 

 

 

Image result for robbie williams kroos

دیدگاه‌ها