کد خبر : 1660298 | 16 دی 1398 ساعت 14:40 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

مهاجم مغضوب زیدان به اسپانیول می‌رود

باشگاه بحران زده اسپانیول برای تقویت خط حمله خود به جذب ماریانو دیاز مهاجم رئال مادرید فکر می کند.

مهاجم مغضوب زیدان به اسپانیول می‌رود

به گزارش"ورزش سه"، اسپانیول روزهای سختی را در لالیگا پشت سر می گذارد. تساوی 2-2 برابر بارسا هرچند نتیجه ای مثبت برای این تیم بود ولی همچنان در قعر جدول قرار دارد و نیم فصل اول را نیز تنها با 14 گل زده به اتمام رساند. اسپانیول برای فرار از سقوط باید دست به کار بزرگی در نیم فصل دوم بزند و این بدون تقویت در خط حمله غیرممکن به نظر می رسد.

 

 

1467224

 

 

وو لی به تنهایی گره گشای خط حمله اسپانیول نیست و به همین دلیل چندین گزینه پیش روی سران باشگاه دوم شهر بارسلونا قرار دارد. اولی رائول دی توماس است. بازیکن سابق رئال و رایو وایکانو که تابستان راهی بنفیکا شد اما اوضاع خوبی در پرتغال ندارد و در صدد بازگشت است.

مشکل بزرگ اینجاست که بنفیکا تمایلی برای واگذاری دی توماس ندارد.

 

گزینه دوم اسپانیول ماریانو دیاز است. مهاجم رئال که مورد غضب زیدان قرار گرفته و در نیم فصل به وی بازی نرسید و در بسیاری از بازی ها حتی جزو 18 بازیکن رئال هم قرار نداشت. دیاز شرایط بسیار سختی را سپری می کند و امیدوار است در زمستان به تیمی برود که بتواند در آن توانایی هایش را اثبات کند.

رابطه خوب اسپانیول و رئال مادرید می تواند کمک بزرگی در راه این انتقال باشد اما در نهایت نظر خود بازیکن تعیین کننده خواهد بود. فعلا او محتمل ترین گزینه برای تقویت خط حمله اسپانیول به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها