کد خبر : 1668005 | 23 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاناوارو:

اینتر مقصد خوبی برای لیونل مسی است

فابیو کاناوارو ابراز امیدواری کرد لیونل مسی روزی راهی سری آ و باشگاه اینتر شود.

اینتر مقصد خوبی برای لیونل مسی است


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد اختلاف بین لیونل مسی و مدیران بارسلونا و احتمال جدایی این بازیکن منتشر شده است. فابیو کاناوارو مدعی شد اینتر می تواند مقصد خوبی برای مسی باشد و با سیستم مالیاتی ایتالیا، او ممکن است انتقال به سری آ را امتحان کند.

 

1477536

 

فابیو کاناوارو گفت: "من دوست دارم لیونل مسی را در پیراهن تیم دیگری ببینم. با سیستم جدید مالیاتی در ایتالیا، او می تواند انتقال به این کشور را برای آینده اش در نظر بگیرد. به نظر من اینتر بهترین مقصد برای انتقال لیونل مسی خواهد بود. در حال حاضر سری آ لیگی قدرتمند به شمار می آید، اما زیرساخت ها نیز اهمیت زیادی دارند و ما هنوز عقب تر از لیگ برتر، لالیگا و بوندس لیگا هستیم. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

 

نبرد بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان؟ در بارسلونا چرخه ای در حال پایان است. اما باید بازیکنی مانند لیونل مسی وجود داشته باشد. او ممکن است در دو بازی پنج گل به ثمر برساند یا سه پاس گل مانند دیدار این هفته تیمش ارسال کند تا این چرخه دوباره به کارش ادامه دهد، اتفاقی که در گذشته بارها رخ داده است. بارسلونا در خطر از دست دادن لالیگا هستند، اما می توانند در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوند. به هر حال نمایش خوبی در سن پائولو در انتظار همه خواهد بود."

 

 

دیدگاه‌ها