کد خبر : 1679146 | 30 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

خریدی در کار نیست، معاوضه می‌کنیم

"نه" بارسلونا به پرداخت 111 میلیونی برای لائوتارو

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز بند آزادسازی 111 میلیون یورویی او را فعال نکرده بلکه چند بازیکن خود را به اینتر پیشنهاد می‌دهد.

"نه" بارسلونا به پرداخت 111 میلیونی برای لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر می‌شود صفحه اول خود را به انتقال احتمالی لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به بارسلونا اختصاص داده و می‌گوید بلوگرانا قصد ندارد برای جذب او بند آزادسازی 111 میلیون یورویی‌اش را فعال کند بلکه در عوض قصد دارد چند بازیکن خود را برای معاوضه به اینتر پیشنهاد دهد.

 

1491511

 

بارسلونا در هفته‌های اخیر با بحران مدیریتی بزرگی مواجه شده و از این گذشته مثل خیلی از باشگاه‌های دیگر به دلیل بحران کرونا با معضلات مالی دست به گریبان است. موندو می‌گوید با وجود موافقت بازیکنان بارسا با کاهش هفتاد درصدی دستمزدهایشان، این بحرانها بارسا را به این نتیجه رسانده که پرداخت 111 میلیون یورو برای جذب لائوتارو برایش غیرممکن است.

 

موندو در گزارش خود مدعی است بارسلونا قصد دارد در عوض چند ستاره خود را به اینتر پیشنهاد دهد به این امید که آنها را راضی به واگذاری لائوتارو کند. بارسا لائوتارو را گزینه ایده‌آلی برای جانشینی سوارز می‌بیند و لیونل مسی هم موافقت خود را با انتقال او اعلام کرده است. از سوی دیگر موندو  می‌گوید بارسا از تمایل لائوتارو به این انتقال آگاه است هر چند ستاره آرژانتینی هنوز علنا چنین چیزی را اعلام نکرده است.

 

1491509

 

مذاکرات دو طرف بدون شک دشوار و پیچیده خواهد بود. اما اگر بازیکنان پیشنهادی بارسا در حد قابل قبولی باشند ممکن است اینتر به این معاوضه راضی شود. آرتورو ویدال یکی از ستاره‌هایی است که موندو می‌گوید احتمالا مورد پسند اینتر قرار خواهد گرفت. آرتور ملو دیگر بازیکن بارسا است که اینتر‌ی‌ها به او علاقه‌مند هستند. اما موندو می‌گوید بارسا تمایلی به پیشنهاد او نخواهد داشت و احتمالا کارلس آلینا و مارک کوچورلا را به تیم ایتالیایی پیشنهاد خواهد داد.

 

1491508

 

دیدگاه‌ها