کد خبر : 1680578 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 17:35 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

دخیا: امیدوارم برای سال های طولانی در یونایتد بمانم

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد که برای سالهای طولانی در این تیم باقی بماند.

دخیا: امیدوارم برای سال های طولانی در یونایتد بمانم

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی داوید دخیا از منچستر یونایتد مطرح می‌شود اما با این حال او در ماه سپتامبر یک قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا کرد که تا ژوئن سال ۲۰۲۳ اعتبار خواهد داشت و به نظر نمی رسد که این گلر ۲۹ ساله نیز آن زمان تصمیمی برای جدایی از اولدترافورد داشته باشد.

 

 

1444107

 

 

داوید دخیا ابراز امیدواری می‌کند که برای سالهای طولانی در منچستریونایتد باقی بماند. او در این باره گفت: " تصور کنید ۱۰ سال حضور در این باشگاه مانند یک رویا است. بازی کردن برای این باشگاه واقعا فوق العاده است بنابراین امیدوارم که سالهای سال بتوانم در این تیم باقی بمانم."

 

بعد از پیوستن برونو فرناندز به منچستر یونایتد عملکرد این تیم به شکل محسوسی با پیشرفت مواجه بوده است. داوید دخیا در این باره گفت: " من فکر می کنم که کل تیم پیشرفت کرده و ما قبل از تعلیق رقابت‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار داشتیم. البته که برونو فرناندز یک بازیکن بسیار باهوش است و یکی از هافبک های فوق العاده به حساب می آید.

 

تیم با برونو پیشرفت بسیار زیادی داشته و واقعا جای تاسف بود که همه چیز متوقف شد چرا که ما در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتیم."

 

 

1480442

دیدگاه‌ها