کد خبر : 1681917 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 21:34 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

اورا: در خیابان های پاریس گدایی می کردم

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد، فاش کرد که وقتی در نوجوانی در پاریس بی خانمان بود، از مغازه ها برای گرفتن پول گدایی می کرد.

اورا: در خیابان های پاریس گدایی می کردم

به گزارش "ورزش سه"، اورا که 81 بازی ملی برای فرانسه انجام داد، بین سال های 2006 تا 2016 پیراهن منچستریونایتد را به تن کرد و با این تیم به 15 جام مختلف رسید.  اما او پیش از اینکه به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شد، در فقر بزرگ شد و اکنون فاش کرد که برای فرار از گرسنگی، در خیابان های پاریس گدایی می کرد.


او در گفتگو با پادکست رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" صادقانه بگویم کودکی دشواری داشتم زیرا برادر و خواهرهای زیادی دارم بنابراین زندگی در خیابان چندان آسان نبود. من در پاریس بودم اما در خیابان ها زندگی می کردم و گاهی اوقات نمی توانستم چیزی برای خوردن پیدا کنم.
به یاد دارم که برادرم دومینیک در یک شعبه مک دونالد کار می کرد بنابراین من به آنجا می رفتم و موقع ناهار، او غذای خودش را به من می داد. نمی ترسم بگویم که جلوی مغازه ها برای پول گدایی می کردم. جلوی مغازه ها بودم و وقتی می دیدم که کسی آنجاست، می گفتم "می توانی یک یورو به من بدهی؟" و گاهی اوقات آنها به من پول می دادند و گاهی هم نه؛ من فقط می خواستم یک ساندویچ بخرم. 

 

1445202


دوران سختی بود اما دوره شادی هم بود. من همیشه خوشحال بودم و احساس می کردم خوش شانسم. من تغییری نکردم. همان جور ماندم زیرا آن تجربه ها باعث شد من آدمی که الان هستم، باشم.  وقتی موفق می شوید، بعضی ها فقط نتیجه آخر را می بینند. آنها فقط در تلویزیون سوپراستارها را می بینند اما من در واقع در خیایان چیزهای زیادی یاد گرفتم و این به من کمک کرد تا قوی‌تر شوم. 


به ویژه بعد از جام جهانی 2010، وقتی من کاپیتان بودم و خیلی ها من را سرزنش کردند اما من همچنان قوی بودم زیرا از روزهای بودن در خیابان، می دانستم که روزهای سخت تری هم داشتم، نسبت به اینکه رسانه ها در موردم حرف بزنند."


من قربانی نیستم. من احساس ناراحتی نمی کنم. من نمی خواهم به خاطر گفتن این چیزها، کسی علاقه زیادی به من نشان بدهد. من فقط یک داستان واقعی را بیان کردم. من تنها می خواهم به بچه های بیشتری انگیزه بدهم که تسلیم نشوند؛ فارغ از اینکه چه اتفاقی رخ می دهد. اگر به این باور دارید که کسی می شوید، اگر حرکت کنید و به خودتان باور داشته باشید، به آنچه بخواهید می رسید؛ همین."

دیدگاه‌ها