کد خبر : 1683777 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 15:51 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال به این دلیل ارلینگ هالند را می خواهد

سران رئال سخت به دنبال جذب ارلینگ هالند هستند و برای این مهم، دلایل موجهی نیز دارند.

رئال به این دلیل ارلینگ هالند را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند، یکی از گزینه های جدی رئال برای تابستان پیش رو محسوب می شود. پدیده این فصل فوتبال اروپا که تا ژانویه برای سالزبورگ بسیار خوش درخشید تا توجه تیم های بزرگ را به خود جلب کند اما در نهایت انتخاب او بروسیا دورتموند بود. انتخابی هوشمندانه چرا که خیلی زود در این تیم وفق پیدا کرد و توانسته در 11 بازی 13 گل به ثمر برساند.

 

 

1496409

 

 

بیهوده نیست که رئال مادرید قصد جذب هالند را دارد و او را بهترین گزینه برای تقویت خط حمله خود می داند؛ منطقه ای که پس از جدایی رونالدو آشکارا با ضعف روبرو شده است.

 

ارلینگ هالند به تنهایی از تمامی مهاجمان رئال بیشتر گلزنی کرده است. فصل جاری او با پیراهن سالزبورگ و دورتموند توانسته 40 گل به ثمر برساند در حالی که بهترین گلزن فصل رئال، کریم بنزماست که 19 گله است.

 

 

1470025

 

 

لوکا یوویچ خرید 60 میلیون یورویی رئال تنها دو گل وارد دروازه حریفان کرده؛ در حالی که فصل گذشته او 27 گل برای آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند. جلوی نام گرت بیل نیز سه گل به ثبت رسیده و عجیب اینکه بهترین گلزن رئال پس از بنزما، سرخیو راموس با 7 گل زده است که 5 تایش از روی نقطه پنالتی بوده است.

 

رودریگو گوئس هم 6 گله است هرچند در 6 بازی آخر رئال تا پیش از تعطیلی رقابت ها، حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نداشت.

 

وینیسیوس دیگر ستاره جوان برزیلی رئال نیز تا به اینحای فصل توانسته 4 گل به ثمر برساند و به همه اینها ادن هازارد را هم اضافه کنید که یک گله است و البته به دلیل چند مصدومیت، فرصت چندانی برای درخشش پیدا نکرد.

 

 

1488297

دیدگاه‌ها