کد خبر : 1683929 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 17:44 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کروس: رفتن به سیتی؟ می‌خواهم در رئال بمانم

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند و نمی‌خواهد با رفتن به منچسترسیتی، بار دیگر زیر نظر پپ گواردیولا کار کند.

کروس: رفتن به سیتی؟ می‌خواهم در رئال بمانم

به گزارش "ورزش سه"، کروس که یک فصل زیر نظر گواردیولا در بایرن مونیخ کار کرد، در سال ۲۰۱۴ به رئال مادرید پیوست و با این تیم سه قهرمانی در چمپیونزلیگ و یک قهرمانی در لالیگا به دست آورد. او که هنوز سه سال از قراردادش با رئال باقی مانده، علی رغم اینکه مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری قرار دارد، می‌خواهد تا پایان قراردادش در رئال بماند.

 

1496613


او در گفتگو با یورو اسپورت گفت:" بی‌تردید برنامه‌ام این است که در این سه سال در رئال بمانم. سپس در ۳۳ سالگی زمان خوبی است که از خودم بپرسم: از لحاظ فیزیکی در چه شرایطی هستم، چقدر انگیزه دارم، آیا هنوز می‌خواهم ادامه بدهم؟


اگر شرایطی پیش بیاید و بگویی: "اوکی، یک سال دیگر اینجا بازی می‌کنم چون به اندازه کافی خوب هست و احساس می‌کنم آن را دوست دارم"، آنوقت آن را رد نمی‌کنم اما رفتن به انگلیس، جایی که بازی‌ها خیلی فیزیکی است، تصور نمی‌کنم در ۳۳ سالگی ممکن باشد. رفتن به سیتی؟ نمی‌توانم تصور کنم. رفتن به یک جای دیگر، گزینه من نیست."

دیدگاه‌ها