کد خبر : 1684286 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 17:10 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی:

اول دوش بگیرید، بعد با ساری صحبت کنید!

جورجو کیه لینی ستاره یوونتوس در کتاب بیوگرافی جدیدش به عادت سیگار کشیدن ممتد مائوریتزیو ساری اشاره کرده است.

اول دوش بگیرید، بعد با ساری صحبت کنید!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار کتاب بیوگرافی جدید جورجو کیه لینی حواشی زیادی به دنبال داشته است. ابتدا انتقادات تندش علیه ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو بازتاب جهانی پیدا کرد و سپس صحبت در مورد خطای راموس روی صلاح در فینال لیگ قهرمانان و پنالتی دقیقه 93 رونالدو برابر یوونتوس و .... واکنش هایی به دنبال داشت.

رسانه های ایتالیایی امروز بخش دیگری از کتاب او را منتشر کرده اند که در آن از مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس صحبت کرده است.

 

 

Image

 

 

کیه لینی در مورد سرمربی خودمی نویسد:« ساری همیشه به دنبال تکامل است و برای مثال دوست دارد ما در زمین حریف، 100 درصد مالکیت توپ را داشته باشیم که البته غیرممکن است. با این حال همین اصرار او به کامل بودن همه چیز است که باعث شده در مربیگری به چنین جایگاهی برسد.»

 

کیه لینی در ادامه نوشته است:« چیزی که یوونتوس هم نتوانسته تغییر دهد، عادت به سیگار کشیدن اوست. او به شکل غیرقابل باوری سیگار می کشد. بهتر است پس از تمرین یا بازی و زمانی که هنوز دوش نگرفته اید و پیراهن بازی خود را عوض نکرده اید، با او صحبت کنید در غیر این صورت باید در حالی که همه بدن تان بوی سیگار می دهد، به خانه بروید.»

 

 

1497040

 

دیدگاه‌ها