کد خبر : 1689939 | 27 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

نونو گومز

برناردو سیلوا زیر نظر پپ، فوتبالیست کاملی شده

نونو گومز ملی‌پوش سابق پرتغالی می‌گوید برناردو سیلوا ستاره خوش‌تکنیک هموطنش در سیتی و زیر نظر پپ گواردیولا به فوتبالیستی کامل‌تر تبدیل شده است.

برناردو سیلوا زیر نظر پپ، فوتبالیست کاملی شده

به گزارش "ورزش سه"، نونو گومز، ستاره سابق پرتغالی با ستایش از درخشش و پیشرفت هموطنش برناردو سیلوا در منچسترسیتی می‌گوید او زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و به بازیکنی کامل تبدیل شده است.

 

1503372

 

برناردوا سیلوا در سال 2017 با قراردادی 58 میلیون دلاری از موناکو به سیتی پیوست. او از آن زمان تا امروز یکی از استوانه‌های تیم گواردیولا بوده. سیلوا در فصل 2018-2019 به عنوان بهترین بازیکن فصل سیتی انتخاب شده و در قهرمانی تیم ملی پرتغال در جام ملتهای اروپا هم نقش مهمی داشته.

 

نونو گومز ستاره سابق پرتغالی درباره هموطن خوش‌تکنیکش گفت:" به نظر من برناردو در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان پرتغالی است. او زیر نظر پپ خیلی پیشرفت کرده".

 

گومز در ادامه صحبت‌هایش گفت:" گواردیولا بارها اعلام کرده که علاقه زیادی به فوتبال برناردو سیلوا دارد. من معتقدم برناردو که می‌داند مربی‌اش تا این حد به او اعتماد دارد، اعتماد به نفسی چند برابر پیدا می‌کند و این باعث می‌شود در زمین، طبیعی بازی کند. او استعداد طبیعی دارد و در نتیجه وقتی طبیعی و نرمال بازی می‌کند می‌درخشد".

 

 

دیدگاه‌ها