کد خبر : 1690094 | 27 خرداد 1399 ساعت 21:01 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت همه جانبه مدافع سابق یونایتد از پل پوگبا

فیل نویل، مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است که حضور برونو فرناندز در این تیم می تواند باعث کاهش انتقادات از پل پوگبا شود.

حمایت همه جانبه مدافع سابق یونایتد از پل پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در فصل جدید دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و نتوانسته عملکرد مورد انتظار هواداران منچستر یونایتد را ارائه دهد. با این حال ستاره فرانسوی اخیراً ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد که برای ادامه فصل و کمک به شیاطین سرخ، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده آماده به نظر می رسد.

 

در ماه‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به پوگبا مطرح شده است و حتی شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از منچستر یونایتد به گوش رسید. حالا اما مدافع سابق شیاطین سرخ یعنی فیل نویل از پوگبا حمایت کرده است. او در این باره گفت: " فکر می‌کنم که پوگبا و برونو فرناندز می‌توانند در کنار یکدیگر بازی کنند. در واقع اینطور به نظر می آید که حضور برونو می‌تواند انتقادات را نسبت به پوگبا کاهش دهد."

 

 

1503322

 

 

نویل در ادامه گفت: " پوگبا این چند وقت با انتقادات زیادی روبرو بوده است. وقتی منچستریونایتد شکست می خورد از او انتقاد می شود و هنگامی که آنها به پیروزی می‌رسند هم گفته می شود که پوگبا عملکرد خوبی از خود ارائه نداده است. من فکر می‌کنم که عملکرد خوب پوگبا می تواند شانس منچستر یونایتد را در مسابقات افزایش دهد و باعث شود که آنها بتوانند تیم‌هایی نظیر لیورپول و منچسترسیتی را با چالش روبرو کنند."

دیدگاه‌ها