کد خبر : 1698332 | 05 مرداد 1399 ساعت 13:17 | 282K بازدید | 8 دیدگاه

آن سه نقطه هزار و یک حرف داشت

ماهینی: از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم

مدافع سابق پرسپولیس و حال حاضر نساجی مدعی شد به زودی در رشته‌ توئیتی توضیح کامل دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس را خواهد داد.

ماهینی: از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله تنها ساعاتی مانده به پایان نقل و انتقالاتی با یک تماس تلفنی، حسین ماهینی به باشگاه فراخوانده شد و در ادامه اعلام شد که او در لیست خروج قرار دارد. موضوعی که باعث گلایه او شد، نه برای خروج که برای اینکه تنها ساعاتی فرصت انتخاب داشت و حتی احتمال خانه نشینی‌اش در صورت عدم توافق با تیم جدید وجود داشت.

 

ماهینی که در بازی با استقلال موفق شد در آزادی تساوی ارزشمندی را با نساجی کسب کند، در پایان بازی یک توئیت جنجالی زد که باعث واکنش هواداران رقیب شد. مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس اکنون به ماجرای آن توئیت و البته کلنجاری که در طول بازی با مهدی قائدی هم شهری‌اش داشت، پاسخ داد.

 


اولین سوال درباره توئیتی که بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس و آن سه نقطه‌ای که گذاشتی داریم. منظور خاصی داشتی؟


آن سه نقطه‌ای که گذاشته بودم به قول معروف هزار و یک حرف که در دلم بود را در آن سه نقطه بیان کردم. بهترین توئیتی که توانستم بکنم همان سه نقطه بود و همه چیز در آن بود، همه چیز!

 

1514524

 

به نظر می‌رسد هنوز یک اندوه بابت جدایی از پرسپولیس داری. اینکه انتظار نداشتی بعد از سال‌ها حضور در این تیم به آن شکل جدا شوی؟


بعد از مصدومیت رباط صلیبی خیلی به من ضربه زد و مطمئنا اگر مصدوم نمی شدم حالا حالاها در پرسپولیس بودم. هر چه می‌خواستم در پرسپولیس به دست آوردم و هیچ حسرت و اندوه خاصی ندارم.

 

بعد از جدایی از پرسپولیس توضیحی درباره آن ندادی. احساس می‌کنی در موضوع جدایی به تو اجحاف شد و آیا مساله پشت پرده وجود داشت یا اتفاق دیگری و فنی؟


فکر می کنم هیچ صحبت و انتقاد و حرفی برای رفتنم از پرسپولیس نزدم و هیچکس را بازخواست نکردم. این در حالیست که همه می‌دانند در روز پایانی نقل و انتقالات بود و سه چهار ساعت بیشتر نمانده بود و به من گفتند که به شما نیاز نداریم و من هم رفتم. حرفی نزدم اما شاید بعدها این حرف‌ها را در یک رشته توئیت بزنم.

 

از این جنبه اگر بخواهی به این سوال جواب بدهی که در جایگاه مربی بازیکنی مثل حسین ماهینی را در لیست خروج قرار دهی، احتیاط می‌کنی یا تیم را در نظر می‌گیری.


یک مربی همه جوانب را در نظر می‌گیرد. همه چیز را در نظر می‌گیرد و بعد تصمیم می‌گیرد. من با آقا یحیی کار کرده بودم و رابطه خوبی باهم داشتیم و داریم. چیز بدی بین ما نیست. ایشان تصمیم گرفت و من هم قبول کردم و مشکل خاصی بین ما نیست.

 

یک توئیت هم داشتی درباره مهدی و اینکه بچه کدام محله هستید. درباره مهدی قایدی و اینکه قبل از اینکه به استقلال بیایند آمارش را از تو می‌گرفتند.


توئیت خودم برای مهدی قایدی را باید اینطور توضیح بدهم. اولا باید بگویم که ما رابطه خوبی با هم داریم و رفت و آمد خانوادگی داریم. همسران ما هم با یکدیگر در ارتباط هستند و ما هم رفقای خوبی هستیم. در جریان بازی هم زیاد صحبت می کردیم. در آن صحنه که او را گرفتم چون صحنه خطرناکی بود و او در حال تک به تک بود و احتمال گل زدنش زیاد بود. کار خوبی هم کردم و البته کارت زرد را به جان خریدم اما نگذاشتم موقعیت خطرناکی علیه تیم شکل بگیرد. مهدی هم تا آخر بازی می‌گفت چرا گرفتی و داشتم گل می‌زدم. آن توئیت با لهجه بوشهری بود و ترجمه‌اش را هم گذاشتم تا بقیه متوجه شوند.

 

 

 

توئیتی که درباره گل به استقلال و اینکه این گل از پشت دیدن داشت هم حرف و حدیث زیادی شکل داد. توضیحی درباره آن داری؟


آن توئیتی که کردم و استقلالی‌ها هم ناراحت شدند را باید اینطور توضیح بدهم که منظور من از پشت توپ و موقعیتی که من عقب‌تر و در زمین خودمان شاهد آن بودم، بود. ما از پشت گل را دیدیم، توپ با آن قدرت و چندین بار هم مسیرش عوض شد و کار حسینی را سخت کرد. ولی در آن صحنه ای که ما از پشت توپ به قول معروف اصطلاح فوتبالی دیدیم، خیلی فوق العاده بود. البته از تلویزیون و صحنه های آهسته هم خوب بود اما از جایی که ما می‌دیدیم و توپ را تا درون دروازه با چشم دنبال کردیم، یک چیز دیگر  و قشنگ بود.


در توئیتی که برای مهدی قائدی گذاشتی هم صحنه ای را انتخاب کردی که به دنبال خطا روی او بودی و شاید اینطور استنباط شود که بیشتر خودت را دست انداخته‌ای. این نشان از جنبه بالای تو دارد و اینکه خیلی از فوتبالیست‌ها دوست ندارند صحنه مغلوبه را انتخاب کنند و درباره‌اش حرف بزنند.


روی تک تک توئیت هایی که می زنم کاملا فکر می‌کنم. سعی می‌کنم اصولم در توئیت که جملات کوتاه است را رعایت کنم. کوتاه و با مفهوم بالا. جوری که مخاطب به فکر فرو برود و خوب حال کند. به نظرم یک توئیت کوتاه که مفهوم را برساند خیلی بهتر از این است که بخواهد یک توئیت بلند باشد و مخاطب را اذیت کند. کلا خودم با خودم و خیلی ها شوخی می‌کنم و آدم باجنبه ای هستم. تک تک جملاتی که می‌نویسم روی آن فکر می کنم و سیستم توئیت کردن من این شکلی است.


یک عکس هم از تو داریم که با فرهاد مجیدی خوش و بش می‌کنی و طولانی هم هست و چه مکالمه‌ای بین شما رد و بدل شد؟


آقا فرهاد از آدم های بزرگ این فوتبال هستند. در تیم ملی هم زحمت کشیده. در دوره آقای کی روش هم با او هم تیمی بودم. قبل از بازی هم از او رخصت گرفتم. همچنین از آقای سعید رمضانی که در آن سالی که در استقلال اهواز با آقا فیروز به نائب قهرمانی رسیدیم هم بازی بودیم و خوش و بش کردیم.

 

این سابقه استقلال و پرسپولیسی‌ شما را رها می‌کند یا نه، اما سوالی که پیش می‌آید در تیمی که کادرش استقلالی تیر هستند، در روابط شما تاثیر می‌گذارد یا نه؟


ما چند بازیکن هم داریم که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند و کادرمان هم که ماشاالله همه استقلالی هستند. این مسائل عادی است و ما سعی و تلاش‌مان را برای موفقیت نساجی انجام می‌دهم. از بچگی پرسپولیس بودم و نمی شود که تیم را دوست نداشت و به قول معروف به این تیم علاقه دارم و خواهم داشت. اما دلیل نمی‌شود که از نساجی چشم پوشید و ما قرارداد داریم و اصول حرفه ای گری را انجام می‌دهیم و از هیچ کمکی برای موفقیت نساجی دریغ نمی‌کنیم.

 

در آخر هم می‌خواهم از هواداران استقلال عذرخواهی کنم بابت توئیتی که گفتم از پشت گل برابر استقلال یک چیز دیگر بود باید بکنم. اصلا منظور خاصی نداشتم و حرف بدی نزدم. منظورم از پشت یک اصطلاح فوتبالی بود. ما در دفاع بودیم و پشت محمد میری بودیم و از آن زاویه گل را دیدیم و زاویه گلی که ما دیدیم مسلما خیلی ها ندیدند و منظورم همان پشت توپ بود و از اینکه استقلالی‌ها منظورم را متوجه نشدند، عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که منظورم از آن زاویه ما در دفاع بود و هیچ بی احترامی به آنها نکردم.

دیدگاه‌ها