کد خبر : 1698631 | 06 مرداد 1399 ساعت 21:30 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپ کوتینیو و پیشنهادی که به آن فکر خواهد کرد

اسپورت مدعی شده که فیلیپ کوتینیو قصد دارد به پیشنهاد میکل آرتتا و آرسنال فکر کند.

فیلیپ کوتینیو و پیشنهادی که به آن فکر خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده فیلیپ کوتینیو به یک کلاف پیچیده تبدیل شده و روز به روز نیز بر ابهامات در این باره افزوده می‌شود. اخیرا بایرن مونیخ اعلام کرد که هیچ قصدی برای دائمی کردن قرارداد ستاره برزیلی ندارد و از طرف دیگر گفته می‌شود که بارسلونا هم به شدت شرایط فروش این بازیکن را دنبال می‌کند.

 

طی هفته های گذشته از پیشنهادات زیادی برای فیلیپ کوتینیو رونمایی شد اما امروز مارکا در گزارشی عجیب مدعی شد که حتی یک پیشنهاد رسمی نیز برای این بازیکن به دست باشگاه کاتالانی نرسیده است؛ موضوعی که در نوع خود کمی عجیب و قابل تامل به نظر می رسد چراکه در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی درباره پیشنهادات لیگ برتری و به خصوص آرسنال برای کوتینیو مطرح شده بود.

 

 

1514898

 

 

حالا و در همین رابطه منبع کاتالانی اسپورت به نوعی ادعای مارکا را رد و اعلام کرده که آرسنال قصد دارد هر طور که شده هافبک برزیلی را به خدمت بگیرد چرا که سرمربی این تیم یعنی میکل آرتتا یکی از طرفداران سبک بازی این بازیکن به حساب می‌آید. از طرفی طی روزهای اخیر گفته شد که کوتینیو به‌دلیل کاهش دستمزد این پیشنهاد را رد خواهد کرد اما اسپورت ادعا می‌کند که نظر ستاره برزیلی تغییر کرده و از باشگاه لندنی برای فکر کردن به پیشنهادشان فرصت خواسته است.

دیدگاه‌ها