کد خبر : 1698877 | 08 مرداد 1399 ساعت 10:43 | 27.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیچ جدید در داستان بارسا- لائوتارو

دو شرط بارسلونا برای موفقیت در جذب لائوتارو

موندو دپورتیوو می‌گوید با اینکه بارسا هنوز به دنبال جذب لائوتارو است ولی انتقال او حالا مشروط شده و برای انجام شدنش ابتدا باید چند شرط محقق شود.

دو شرط بارسلونا برای موفقیت در جذب لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز صفحه اول خود را به لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر که شایعات زیادی درباره انتقالش به بارسلونا مطرح است اختصاص داده و مدعی است این انتقال حالا مشروط شده است.

 

1515234

 

بر اساس این گزارش بخش ورزشی بارسلونا همچنان مصر به انتقال لائوتارو است چرا که او را برای خط حمله این تیم ضروری می‌داند. بارسا می‌گوید هر طور شده به یک مهاجم مرکزی بزرگ نیاز دارد. افزایش سن لوئیس سوارز و مصدومیت طولانی مدت او در فصل جاری مدیریت بارسا را به این فکر انداخته که برای فصل آینده باید خیالش را از بابت این پست مهم راحت کند.

 

درحالیکه به نظر می رسید لائوتارو مارتینز گزینه اصلی کاتالانها است ولی با از راه رسیدن بحران کرونا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت. بارسا طبق محاسباتش بر اثر این بحران 200 میلیون یورو از درآمدش را از دست داده.

 

1515232

 

موندو می‌گوید از منابع دست اول خود در باشگاه دریافته که با توجه به شرایط جدید، انتقال لائوتارو به بارسا حالا مشروط به تحقق دو شرط است:

 

 

اولین شرط این است که در معامله با اینتر بر سر لائوتارو معاوضه بازیکن انجام شود. این روزنامه می‌گوید بارسلونا جونیور فیرپو بازیکن خود را به اینتر پیشنهاد داده و به این باشگاه ایتالیایی گفته که قیمت او را 40 میلیون یورو ارزیابی می‌کند.

 

اما دومین شرط بارسلونا برای اینکه بتواند لائوتارو مارتینز را به نوکمپ منتقل کند فروش چند بازیکن، اعلام شده است. یکی از مهمترین گزینه‌های فروش بارسا در حال حاضر از دید موندو دپورتیوو مارتین بریث‌ویت است. بازیکنی که زمستان گذشته با پرداخت 18 میلیون یورو از لگانس به خدمت گرفته شده بود. دیگر بازیکنی که این روزنامه شانس خروجش از بارسلونا برای فراهم شدن شرایط جذب لائوتارو را بالا می بیند عثمان دمبله است. تنها مشکل بارسا این است که دمبله در حال حاضر مصدوم است و فروش یک بازیکن مصدوم به باشگاه های دیگر دشوار خواهد بود. در گذشته سه باشگاه منچستریونایتد، یوونتوس و پاری سن ژرمن به خرید دمبله علاقه نشان داده بودند.

 

 

دیدگاه‌ها