کد خبر : 1706076 | 15 شهریور 1399 ساعت 12:20 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلایل کنار کشیدن رئال از رقابت بر سر ستاره هلندی

دنی فن دبیک ستاره هلندی درحالیکه گمان می‌رفت به رئال خواهد پیوست راهی منچستریونایتد شد. اما چرا رئال در نهایت از خرید دبیک منصرف شد؟

دلایل کنار کشیدن رئال از رقابت بر سر ستاره هلندی

به گزارش "ورزش سه"، از چندین ماه پیش شایعات درباره پیوستن دنی فن دبیک پدیده جوان آژاکس آمستردام به رئال مادرید در رسانه‌ها مطرح بود و این اواخر به نظر می‌رسید که دبیک صد در صد راهی برنابئو خواهد شد. ولی در نهایت ستاره هلندی سر از منچستریونایتد در آورد. اما علت اینکه رئال مادرید در نهایت از خرید دبیک صرفنظر کرد چیست؟

 

1524908

 

فده والورده

ظهور ستاره جوانی به نام فده والورده یکی از دلایلی بود که باعث شد رئال در نهایت خرید دبیک را چندان ضروری نبیند. زیدان شیفته والورده اروگوئه ای شده که شباهتهای زیادی به سبک بازی دبیک دارد. والورده برای رئال در حکم یک خرید جدید است.

 

1505114

 

مارتین اودگارد

ظهور و درخشش مارتین اودگارد در رئال سوسیداد در جریان فصلی که گذشت هم رئال را به این نتیجه رساند که لازم نیست برای خرید دبیک هزینه کند. اودگارد نروژی فصل گذشته دوران قرضی اش در سوسیداد را چنان با درخشش به پایان برد که به برنابئو برگردانده شد و حالا یکی از مهره‌های مهم مد نظر زیدان است.

 

1518984

 

بحران کرونا

بحران اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا هم عامل مهمی بوده که باعث شده رئال نتواند امسال تابستان برای خرید چند بازیکن مد نظرش اقدام کند. لوس بلانکوس این روزها در ریاضت اقتصادی به سر می‌برد و حالا که از بازیکنانش خواسته با کاهش دستمزدهایشان موافقت کنند نمی‌خواهد با ولخرجی در بازار آنها را عصبانی کند.

 

دیدگاه‌ها