کد خبر : 1706088 | 15 شهریور 1399 ساعت 13:00 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای توتواسپورت

آرتورو ویدال، هفته آینده در اینترمیلان

توتواسپورت در ایتالیا مدعی شد آرتورو ویدال به زودی با امضای قراردادی دو ساله به اینترمیلان خواهد پیوست.

آرتورو ویدال، هفته آینده در اینترمیلان

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی توتواسپورت در گزارشی مدعی شد آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا به زودی با قراردادی دو ساله راهی اینترمیلان خواهد شد.

 

1522973

 

توتواسپورت می‌گوید در روزهای اخیر هر تصویری که از ویدال منتشر می‌شود خوشحال و خندان است. علت این خوشحالی اما این است که ویدال می داند به زودی به آنتونیو کونته در اینتر خواهد پیوست. مربی مورد علاقه ویدال که او را از یک بازیکن خوب به فوتبالیستی در کلاس جهانی تبدیل کرده. از سوی دیگر درحالیکه بارسا تا چند هفته پیش اصرار داشت که در ازای ویدال 10 تا 15 میلیون یورو دریافت کند ولی اخیراً مشخص شد که ویدال و بارسا بر سر فسخ قراردادشان به توافق رسیده اند.

 

علت موافقت بارسا این است که رونالد کومان خواستار جدایی او شده و باشگاه بارسا که در حال حاضر در شرایط کرونا با بحران مواجه است همین که از پرداخت دستمزد 8 میلیون یورویی ویدال خلاص شود برد کرده است.

 

توتواسپورت می‌گوید اینترمیلان فعلاً محتاط عمل کرده و نمی‌خواهد برای جذب ویدال عجله کند. اما منابع درون باشگاه به توتو گفته اند که اینتر امیدوار است ویدال تا آخر این هفته وارد شهر میلان شود و در شروع هفته آینده رسماً با امضای قراردادی دو ساله بازیکن این تیم شود.

 

 

دیدگاه‌ها