کد خبر : 1706467 | 17 شهریور 1399 ساعت 10:48 | 28.2K بازدید | 5 دیدگاه

راجا ناینگلان و پاپو گومز گزینه های النصر سعودی

مذاکرات جدی رقیب عربستانی سپاهان با هافبک اینترمیلان

النصر عربستان در حال مذاکره با راجا ناینگلان هافبک بلژیکی تیم اینترمیلان ایتالیا است و قصد دارد این بازیکن مطرح را به خدمت بگیرد.

 مذاکرات جدی رقیب عربستانی سپاهان با هافبک اینترمیلان

به گزارش" ورزش سه" النصر عربستان که عنوان قهرمانی لیگ این کشور را از دست داد به دنبال تقویت تیم خود است. گزارش های مطبوعات ایتالیایی نشان می دهد که این باشگاه عربستانی با راجا ناینگلان هافبک بلژیکی اینتر که به طور قرضی در کالیاری بازی می کد و آلخاندرو(پاپو) گومز بازیکن آرژانتینی آتلانتا  در حال مذاکره است.


توتو مرکاتو در این رابطه نوشت که النصر عربستان به دنبال جذب گومز است که در سری آ و لیگ قهرمانان فصل گذشته برای آتلانتا بازی کرد و همچنین راجا ناینگلان که پس از دوران قرضی اش در کالیاری وضعیت نامشخصی دارد.


اگرچه گفته می شود آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان و همینطور تیم کالیاری به همکاری با این ناینگلان -هافبک بلژیکی- فکر می کنند اما پیشنهاد مالی وسوسه کننده النصر می تواند انتخاب متفاوتی را برای ناینگلان رقم بزند.


از طرف دیگر آتلانتا فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت شدیدی با یوونتوس ، اینتر و لاتزیو داشت و با تلاش گومز و همتیمی هایش این تیم تا آستانه حذف پاری سن ژرمن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم رفت.

 

1525362


گومز 32 ساله و آرژانتینی اما به طور قطع کار سختی برای مقاومت در برابر پیشنهاد وسوسه کننده 15 میلیون یورویی النصر خواهد داشت. پیشنهادی که 6 میلیون یورو حقوق و همچنین پاداش های جذاب برای قرارداد دوساله در آن وجود دارد و می تواند در فصل سوم هم تمدید شود.


کانال الریاضیه سعود در این رابطه اعلام کرد که النصر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و برای کسب عنوان قهرمان همچنین به دنبال قرض گرفتن فهد المولاد مهاجم الاتحاد و فواز القرنی دروازه بان این تیم است.


النصر برای جبران عدم موفقیت در کسب قهرمانی لیگ عربستان و واگذاری این عنوان به رقیب سنتی اش الهلال حالا انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد.

دیدگاه‌ها