کد خبر : 1707122 | 20 شهریور 1399 ساعت 11:39 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

داوید آلابا- بایرن؛ پایان راه نزدیک است؟

شرایط برای ماندن داوید آلابا، مدافع اتریشی و 29 ساله در بایرن مونیخ هر روز دشوارتر می شود.

داوید آلابا- بایرن؛ پایان راه نزدیک است؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست اخباری در مورد احتمال جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ شنیده می شود. قرارداد این بازیکن یک سال دیگر با بایرن مونیخ تمام می شود و هنوز توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است. نشریه کیکر در گزارشی به تشریح آخرین وضعیت داوید آلابا در بایرن مونیخ پرداخته است.

 

1511416

 

داوید آلابا و مدیر برنامه او پینی زاهاوی خواستار عقد قراردادی 5 ساله و تا سال 2025 با دستمزد 25 میلیون یورو در سال هستند و این بدان معناست که باشگاه بایرن مونیخ هزینه ای 125 میلیون یورویی طی 5 سال برای حفظ این بازیکن پیش رو دارد. اما شرایط خاص مالی باشگاه ها و کاهش بودجه نقل و انتقالاتی باعث شده تیم های زیادی قادر به خرید داوید آلابا نباشند و دایره تیم های خواهان او محدود شده است. هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد شرایط داوید آلابا گفت: "هیچ کس از طرف این بازیکن با ما تماس نگرفته است. ما پیشنهادی عادلانه به او ارائه داده ایم".

 

خود این مدافع اتریشی علاقمند به انتقال به لالیگا و بازی کردن برای تیم هایی چون رئال مادرید یا بارسلونا است، اما این دو باشگاه در حال حاضر از شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستند و علاقمندند سال دیگر داوید آلابا را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها