کد خبر : 1713124 | 20 مهر 1399 ساعت 15:22 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

انجام چهارمین تست کرونا در کمتر از یک هفته؛

بازیکنان تیم ملی شبانه آمدند، شبانه رفتند

ملی پوشان فوتبال ایران کمتر از یک 24 ساعت پس از بازگشت به کشور، بامداد روز یکشنبه عازم ترکیه شدند.

بازیکنان تیم ملی شبانه آمدند، شبانه رفتند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 2 بر 1 برابر ازبکستان اولین گام دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران بود و این مربی کروات که در شغل جدیدش آرزوهای زیادی در سر می پروراند، درنهایت پس از چندماه بلاتکلیفی ماجراجویی خود را آغاز کرد.

 

بازی دوستانه با مالی در دستور کار باقی ماند
پس از این بازی دوستانه، تیم ملی بامداد روز شنبه در شرایطی که فدراسیون فوتبال نیز خبری در این رابطه منتشر نکرده بود و انتظارش را نداشتیم، به کشور بازگشت و این گمانه زنی را ایجاد کرد که دیدار دوستانه با مالی لغو شده است. پیش از مالی قرار بود تیم ملی با تاجیکستان بازی کند، که این دیدار نیز لغو شده بود ولی چند ساعت بعد از حضور ملی پوشان در کمپ تیم های ملی که البته با یک جلسه تمرینی نیز همراه بود، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از پابرجا بودن دیدار دوستانه با مالی خبر داد و اینکه کاروان تیم ملی بامداد روز یکشنبه عازم ترکیه خواهد شد.


تیم ملی شبانه آمد و رفت
تیم ملی شب گذشته ساعت 3:30 دقیقه بامداد تهران را به مقصد کشور همسایه ترک کرد و پس از طلوع آفتاب به آنتالیا رسید و جایی خارج از شهر کمپ تیم ملی برپا شده است.

 

 

 

کرونا همچنان محدودیت‌زا
برای رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی، هر بازیکن در یک اتاق مستقر شده و بازیکنان بعد از صرف ناهار تست کرونا دادند که چهارمین تست آنها در اردوی تیم ملی به شمار می رود؛ اردویی که از شنبه هفته گذشته با حضور بازیکنان لیگ برتر آغاز شد و رفته رفته با رسیدن لژیونرها شکل کاملی به خود گرفت.

 

شروع کار فنی بلافاصله پس از رسیدن
کادر فنی تیم ملی که روز گذشته نیز با شادابی ویژه‌ای تمرین را از ساعت 15:30 در زمین شماره 2 تیم‌های ملی آغاز کرد، بلافاصله پس از رسیدن تیم ملی به آنتالیا و پس از صرف صبحانه کار فنی را آغاز کرد و نوع فوتبالی که مالی بازی می‌کند را برای بازیکنان تشریح کردند.

 

 

 

جلسه جداگانه با خطوط مختلف بازی
یکی از نکات جالب توجه اردوی امروز ملی پوشان جلسه‌ای بود که اسکوچیچ با بازیکنانش در فازهای مختلف زمین برگزار کرد. به این ترتیب که بازیکنان در دو بخش تدافعی و تهاجمی با مربی تیم ملی دورهمی مهمی در بعد فنی برگزار کردند و این فرصت در اختیار سه دروازه‌بان تیم ملی یعنی پیام نیازمند، رشید مظاهری و امیر عابدزاده نیز قرار گرفت.

 

تیم ملی با سه جلسه تمرینی به مالی می‌رسد
روز گذشته بازیکنان تیم ملی از ساعت 15:30 تمرین کردند و به نظر می‌رسد در آنتالیا نیز جلسه تمرین ملی‌پوشان حول و حوش همین ساعت برگزار شود. شاگردان اسکوچیچ فردا هم به همین ترتیب آماده می‌شوند تا آماده دیدار با مالی شوند که در هتل دیگری مستقر شده و آنها هم مانند بازیکنان تیم ملی خودشان را آماده مصاف تدارکاتی روز سه شنبه می‌کنند که از ساعت 17:30 دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.

 


پایان کار در اردوی اول؛ در انتظار آبان
پس از این اردو، بازیکنان تیم ملی به تیم‌های خود بازخواهند گشت. در ایران لیگ برتر از تاریخ 12 آبان ماه آغاز می‌‎شود و لیگ های سایر کشورها نیز آغاز شده و در جریان است. اردوی بعدی تیم ملی در نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد و حتی اگر فدراسیون برای برگزاری بازی دوستانه که تیم ملی به آن نیاز مبرم دارد، به نتیجه نرسد، بازیکنان در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر اسکوچیچ به تمرین خواهند پرداخت.

دیدگاه‌ها