کد خبر : 1713824 | 24 مهر 1399 ساعت 12:28 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: باید به مربی ایسلند تبریک بگویم

روملو لوکاکو، ستاره خط حمله تیم ملی بلژیک معتقد است که آنها در یک بازی بسیار سخت و دشوار مقابل ایسلند به پیروزی دست یافته‌اند.

لوکاکو: باید به مربی ایسلند تبریک بگویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک بعد از شکست تلخ در مسابقه قبلی خود مقابل انگلیس، شب گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ ملت های اروپا به مصاف ایسلند رفت و در مسابقه ای سخت و دشوار موفق شد با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دهد و به صدر جدول گروه صعود کند.

 

تیم ملی ایسلند طی سال های اخیر نشان داده که هرگز راحت شکست نمی‌خورد و همواره حریفی دشوار برای قدرت‌های اول قاره سبز بوده است؛ موضوعی که در مسابقه شب گذشته نیز به اثبات رسید. روملو لوکاکو در پایان بازی دیشب پیرامون این موضوع گفت: " من باید به مربی ایسلند،‌ ویدارسن تبریک بگویم. او امروز شاگردانش را خیلی خوب آماده کرده بود. او ما را خیلی خوب می شناسد و همین موضوع باعث شد که شب سختی برای مان رقم بخورد."

 

 

1535923

 

 

بلژیک حالا با 10 امتیاز بالاتر از تیم‌های دانمارک و انگلیس در صدر جدول گروه قرار گرفته و از بالاترین شانس برای صعود به مرحله بعدی مسابقات لیگ ملت های اروپا برخوردار است. لوکاکو در ادامه گفت: " حالا دوباره در صدر جدول گروه خود قرار داریم. با این حال اکنون باید در دو بازی آینده بتوانیم تفاوت را رقم بزنیم."

دیدگاه‌ها