کد خبر : 1721088 | 04 آذر 1399 ساعت 14:08 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

صدسال دیگر پرسپولیس نمی توانست گل بزند

ساکی: کنعانی زادگان زرنگی نمی کرد آن صحنه پنالتی نبود

هافبک نفت آبادان می گوید بعد از شکست مقابل پرسپولیس که حق شان به هیچ وجه باخت نبوده در بازی با شهر خودرو در مشهد تنها به کسب نتیجه و دست پر برگشتن به خانه فکر می کنند.

ساکی: کنعانی زادگان زرنگی نمی کرد آن صحنه پنالتی نبود

حسین ساکی، وینگر چپ نفت آبادان در گفت و گو با ورزش سه، درخصوص آمادگی این تیم برای بازی با شهر خودرو بعد از شکست مقابل پرسپولیس در آزادی اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را بعد از بازی با پرسپولیس انجام دادیم تا بتوانیم نتیجه آن مسابقه را که به هیچ عنوان حق مان باخت نبود، جبران کنیم.


وی ادامه داد: برای سه امتیاز به مشهد می رویم و قطعا به دنبال این هستیم که دست پر به آبادان برگردیم. تیم شهر خودرو تیمی پرمهره و با کیفیت است که قطعا کار آسانی مقابل آن ها نداریم اما باید روندمان را با نتیجه گیری در مشهد به خوبی حفظ کنیم و همچنان جزو تیم های بالانشین جدول باشیم.


هافبک نفت آبادان که خطای او باعث پنالتی به نفع پرسپولیس و شکست نفت آبادان شد در خصوص داوری های لیگ گفت: در مورد داوری که من نمی توانم نظری بدهم اما در بازی با پرسپولیس ما برای برد به میدان رفته بودیم که این اتفاق نیفتاد. واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که داوری آن خطا را پنالتی گرفت در حالی که می توانست چنین تصمیمی نگیرد. در آن صحنه من به حسین نزدم بلکه او با زرنگی خودش را به من زد و داور هم به نفع آنها با توجه به جو بارانی آزادی یک پنالتی گرفت که با همان ضربه هم به پیروزی رسیدند.


وی ادامه داد: اگر این اتفاق نمی افتاد قطعا پرسپولیس به هیچ عنوان نمی توانست به سمت دروازه ما نزدیک شود و دیدید که بچه ها چقدر موقعیت روی دروازه این تیم ایجاد کردند و شانس گلزنی داشتیم.


هافبک نفت آبادان در پایان درخصوص اینکه آیا هواداران آبادانی می توانند به تیم سیروس پورموسوی و بالانشینی این تیم در جدول امیدوار باشند، گفت: همان طور که همه می دانند ما تغییرات زیادی را در نفت آبادان داشتیم. بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شدند و بازیکنان خوبی هم از دست دادیم اما هدف این است که بهترین نتایج را بگیریم. به همین خاطر با توجه به این مساله و تغییراتی که داشتیم کمی زمان می خواهیم تا بازیکنان و کادرفنی بتوانند به هماهنگی لازم برسند.

 

دیدگاه‌ها