کد خبر : 1724667 | 21 آذر 1399 ساعت 13:45 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای ولوز: حال خیمنز خوب است

رائول خیمنز ستاره ولوز که بعد از مصدومیت وحشتناک، برای اولین بار در تمرین تیمش حاضر شد می‌گوید به زودی دوباره در مستطیل سبز بازی خواهد کرد.

خبر خوش برای ولوز: حال خیمنز خوب است

به گزارش "ورزش سه"، رائول خیمنز ستاره مکزیکی ولوز که چندی پیش در دیدار تیمش با آرسنال با داوید لوئیز برخورد شدیدی از ناحیه سر پیدا کرد و دچار مصدومیتی وحشتناک شد می‌گوید به زودی به میادین برمی گردد. او بعد از مدتها برای اولین بار در تمرین تیمش شرکت کرد و با بازیکنان ولوز خوش و بش کرد.

 

1552357

 

در جریان پیروزی 2-1 ولوز مقابل آرسنال خیمنز از ناحیه سر برخورد شدیدی با داوید لوئیز پیدا کرد و بیهوش روی زمین افتاد. بعد از انتقال او به بیمارستان مشخص شد جمجمه خیمنز دچار شکستگی شده و پزشکان سر او را جراحی کردند.

 

1549102

 

خیمنز دیروز برای اولین بار در تمرین تیمش شرکت کرد و با سرمربی و بازیکنان این تیم صحبت کرد. حضور دوباره او در تمرین ولوز برای بازیکنان و مربیان این تیم خوشحال کننده بود چرا که آنها در بازی با آرسنال به شدت نگران سلامتی این ستاره مکزیکی شده بودند.

 

1552437

 

خیمنز بعد از حضور در جلسه تمرینی تیمش ولورهامپتون برای تشکر از حمایتهای همه هواداران باشگاه از حساب توییتری اش استفاده کرد و نوشت: " متشکرم، به زودی برمی گردم".

 

 

دیدگاه‌ها