کد خبر : 1729013 | 13 دی 1399 ساعت 15:41 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

مظاهری و حسینی از دید سنگربان سابق آبی‌ها

از دروازه بان سابق استقلال در خصوص شرایط گلر های این تیم سوالاتی پرسیدیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

مظاهری و حسینی از دید سنگربان سابق آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، منصور رشیدی در خصوص اینکه استقلال با تمام حواشی موجود و انتقاداتی که می شد توانست صدرنشین لیگ بیستم شود به خبرنگار ما گفت: از هفته اول استقلال فراز و نشیب زیادی داشت. کسانی که در این مدت انتقاد می‌کردند به نظر من انتقاد شان سازنده بود. به شخصه من هم از این تیم انتقاد و هم تعریف کردم. علاقه مندان به استقلال باید صبر داشته باشند. در اوایل فصل پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته بود و این تیم چند مصدوم هم داشت اما در ادامه این تیم تقریباً کامل شد و دو، سه هفته است که روند خوبی را پشت سر گذاشته است . اگر به همین صورت باشد این تیم کاملتر می شود. استقلال دو، سه هفته تنها با یک فوروارد بازی کرد چون دیاباته مصدوم بود و اگر برگردد روند تیم بهتر می شود .


او در خصوص درخشش رشید مظاهری و اینکه خیلی از فوتبالی‌ها می‌گویند ۵۰ درصد تیم استقلال است ادامه داد: من از شیراز رشید مظاهری را به اردوی تیم ملی امید دعوت کردم چون می دانستم در کنار بیرانوند و حسینی که در آن سال‌ها در تیم ملی بودند او هم می‌تواند پیشرفت کند، خوشبختانه هر سه آنها چهره شدند. فقط اینکه رشید مظاهری نباید دچار غرور  شود . هرچه پربار تر می شود باید سر به زیر تر شود . او باید رقابتش را با حسینی داشته باشد و در عین حال با او رفیق هم باشد. اینگونه هر دو دورازه بان استقلال می توانند پیشرفت کنند .


دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص اینکه در حال حاضر از سید حسین حسینی به عنوان ذخیره مطمئن یاد می‌شود گفت : متاسفانه من که زیاد  دل خوشی از حسینی ندارم ولی واقعیت را می گویم . او می تواند یک مورد قابل اطمینان برای استقلال باشد نه یک ذخیره مطمئن. او می‌تواند جایگزین شایسته رشید‌مظاهری باشد. جفت این ها دروازه بان شماره یک  استقلال هستند و اگر خدایی ناکرده برای رشید مظاهری اتفاقی افتاد سرمربی بتواند به راحتی از  حسینی استفاده کند.


رشیدی در پایان افزود: امیدوارم روز به روز شرایط استقلال بهتر شود . الان تیم کامل شده و هیچ عذر و بهانه ای برای هیچ کس قابل قبول نیست.

دیدگاه‌ها